Nowa kampania reklamowa E.Leclerc
- Autor: PR
- Data: 10-03-2016, 08:04
Oprócz spotów telewizyjnych, kampania pojawi się w radiu, na profilu E.Leclerc Polska w serwisie Facebook, prasie, firmowych gazetkach, a także na materiałach promocyjnych umieszczonych w sklepach.
Po sukcesie zeszłorocznej kampanii, kiedy E.Leclerc po raz pierwszy wykorzystał telewizję, jako narzędzie komunikacji, podjęto decyzję o stałej obecności w tym medium w 2016 roku.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
- Kampanię „Wiem, że kupuję najtaniej” otwiera spot, w którym zaskoczony bogato nakrytym stołem mąż pyta o powód, dla którego znalazło się na nim tyle frykasów, a żona odpowiada z uśmiechem, że oto obchodzą Dni Francuskie. W tej krótkiej rozmowie zawiera się prosty przekaz mówiący, że aby świętować, ciesząc oko i podniebienie pysznym, wykwintnym i różnorodnym jedzeniem znad Sekwany, nie trzeba zbyt dużego wysiłku ani dalekich podróży, ponieważ produkty, które przez wielu uważane za luksusowe, można kupić w wyjątkowych cenach w sklepach E.Leclerc. Bohaterami kolejnych odsłon, kampanii reklamowej będą członkowie typowej polskiej rodziny, czyli klienci sklepów E.Leclerc. Każdy z nich, bez względu na wiek, zainteresowania czy upodobania, znajdzie w ofercie coś szczególnego dla siebie - podaje E.Leclerc.
Minimalistyczna forma spotów oraz proste komunikaty, czynią przekaz kampanii uniwersalnym, zrozumiałym dla każdego, niezależnie od jakichkolwiek uwarunkowań socjo-demograficznych, a zatem zarówno dla stałych, jak i potencjalnych klientów E.Leclerc.
Za kreację reklamy telewizyjnej i radiowej odpowiada Agencja reklamowa EM&A, która najdłużej współpracuje z E.Leclerc Polska. Realizacją kampanii w mediach społecznościowych zajmuje się Agencja Social Art, zaś działania public relations prowadzi Task Force Consulting Sp. z o.o. Za zakup mediów odpowiedzialny jest E.Leclerc Polska.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Pat cukrowy powinien zmienić strategie zakupowe sieci handlowych?
-
Kaufland promuje się w największych kurortach turystycznych w Polsce
-
Będzie więcej ukraińskich produktów w Biedronce i Lidlu? "Już na koniec wakacji"
-
Dino ma już 1975 sklepów. W 2022 roku przybyły 162 placówki
-
Prezes Netto: Klienci szukają taniej żywności
-
Euro Sklep kończy 25 lat
-
Lidl obiecuje chronić polskie rodziny przez inflacją. O co chodzi?
-
Sieci źle oznaczają ceny. Biedronka, Kaufland, Auchan ukarani przez UOKiK
-
Leroy Merlin i Auchan wciąż działają w Rosji. Czy kogoś to jeszcze obchodzi?
-
Dlaczego hipermarkety tracą rynek? "Konsumenci szukają prostszych rozwiązań"
komentarze (0)