Nowa kampania w Burger Kingu
W internecie pod hasłem "Pokaż jaką bestią jesteś" rusza kampania promująca zestawy Big King XXL w restauracjach Burger King - informuje serwis Wirtualnemedia.pl.
Akcja obejmuje specjalny serwis nakarmbestie.com.pl oraz fanpage na Facebooku. Do wygrania są vouchery do studiów tatuażu. Na portalu Facebook w ramach powstającego fanpage'a tych zestawów stworzona zostanie aplikacja do umieszczania zdjęć tatuaży. Dziesięć osób, których fotografie zdobędą najwięcej pozytywnych głosów („lubię to"), otrzyma zaproszenia na tegoroczny Heineken Open'er Festival.
Za koncepcję kreatywną i prowadzenie kampanii oraz przygotowanie strony nakarmbestie.com.pl odpowiada agencja FireFly Creation, aplikację na Facebookowym fanpage'u marki stworzyła i prowadzi w nim konkurs agencja brand karma, a działania public relations realizuje agencja Solski Burson-Marsteller. Promocja została zaplanowana do 3 maja.
