Nowa niemiecka sieć drogerii debiutuje w Polsce. Pierwszy sklep już 21 kwietnia
- Autor: AK
- Data: 07-04-2022, 10:37

- Polska to kolejny, niezwykle interesujący rynek, w którym z ogromną radością rozpoczynamy swoją działalność. Polskim konsumentom zaproponujemy ponad 10 000 produktów w zawsze korzystnych cenach. Większość z nich poza naszym sklepem we Wrocławiu będzie także dostępna w sklepie online: www.dm.pl oraz w aplikacji „Mój dm” – mówi Markus Trojansky, General Manager w Polsce.
Marki własne dm - Balea i alverde
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
W asortymencie dm znajduje się szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy. Klienci będą mogli także zakupić żywność, artykuły gospodarstwa domowego, usługi foto i karmę dla zwierząt. Warto podkreślić, że dm znany jest także z marek własnych, które teraz będą dostępne także w Polsce. Wśród nich wymienić należy markę Balea, czy najlepiej sprzedającą się markę certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde.
dm doceniany jest również za zespół wykwalifikowanych pracowników, chętnie doradzających klientom. O ich kompetencjach mieszkańcy Wrocławia przekonają się osobiście już 21 kwietnia podczas otwarcia sklepu. Ucieszyć powinni się także użytkownicy najpopularniejszego programu lojalnościowego PAYBACK, do którego należą sklepy dm. Robiąc zakupy w dm, będą oni mogli korzystać z wszelkich benefitów oferowanych przez program.
dm w Polsce ma świadomość konkurencji
- Dotychczas miliony klientów pokochały już produkty dm, a my chcemy, aby jakością naszej oferty zachwycało się jeszcze więcej osób. Dlatego, by być jak najbliżej nich każdego roku otwieramy w Europie szereg nowych oddziałów. Już dziś jesteśmy obecni w trzynastu krajach, co czyni nas jedną z wiodących drogerii na kontynencie. Chcemy reagować na indywidualne potrzeby klientów, charakterystyczne dla danego kraju. Dlatego oprócz marek własnych, oferujemy im zarówno najlepsze międzynarodowe produkty, jak i te pochodzące od regionalnych producentów. Mamy świadomość konkurencji na polskim rynku, ale widzimy też ogromny potencjał dla siebie. Wierzymy, że polscy konsumenci pokochają nasze marki z wzajemnością – dodaje Trojansky.
Otwarcie drogerii dm we Wrocławiu w mediach
Otwarcie sklepu we Wrocławiu wsparte będzie kampanią reklamową. Wykorzystane w niej nośniki reklamowe obejmują billboardy, reklamy internetowe oraz organiczną komunikację w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram).
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Producent marek własnych Biedronki ukarany przez UOKiK. Ponad pół miliona złotych kary
-
AT Kearney: Biedronka, Lidl, Aldi, Netto zmieniają się w „demokratyczne delikatesy”
-
Dm otwiera kolejną drogerię w Polsce. Konkurent Rossmanna szykuje sklep w Jeleniej Górze
-
Gigant otwiera drogerię nad Wisłą. Będzie konkurencja dla Rossmanna
-
Padły zarzuty dla seryjnego złodzieja perfum
-
Otwarcie pierwszej w Polsce drogerii dm. Znamy szczegóły
-
Lidl z nową kampanią skierowaną do rodziców. Będzie promować markę Lupilu
-
Grupa Chorten rozszerza ofertę nabiału marki własnej
-
Kaufland redukuje swój wpływ na środowisko i wprowadza nowy asortyment
-
Orlen szuka nowego dostawcy wody. Do kiedy przetarg?
komentarze (0)