Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Nowa placówka Netto w Świebodzinie w koncepcie 3.0

W Świebodzinie powstała kolejna placówka sieci Netto. Detalista kontynuuje rozwój swojego biznesu zgodnie z założeniami konceptu 3.0, w ramach którego na terenie sklepu wprowadzane są zmiany zwiększające komfort klientów.

Nowa placówka Netto w Świebodzinie w koncepcie 3.0
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 05-07-2019, 13:06

Poszerzona oferta produktów spożywczych, lepsza ekspozycja świeżych warzyw i owoców - to tylko niektóre z udogodnień czekających na klientów nowej placówki Netto 3.0 w Świebodzinie. W nowym sklepie znajduje się również szeroka gama produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych oraz z certyfikatem BIO, rozbudowana strefa TO GO ze świeżymi sałatkami, sokami i przekąskami, wypiekane na miejscu pieczywo. Netto sukcesywnie rozbudowuje sieć sklepów zgodnie z założeniami konceptu 3.0, dlatego na mapie Polski pojawił się kolejny punkt, w którym klienci będą mogli robić szybkie i komfortowe zakupy każdego dnia mając do dyspozycji bardzo szeroki asortyment.

- Nasza strategia rozbudowy zakłada do końca tego roku ok. 100 sklepów, w których będą wprowadzone rozwiązania 3.0 – przy czym w ok. 30-40 placówkach będzie to pełen koncept 3.0, a w pozostałych look&feel, możliwy do wprowadzenia w starszych sklepach po ich remodellingu – komentuje Janusz Stroka, prezes Netto Polska. - Sklep w Świebodzinie to placówka wybudowana od podstaw, w której klienci znajdą najnowocześniejsze rozwiązania. Liczymy na to, że mieszkańcy Świebodzina oraz okolic będą chętnie odwiedzać Netto, ze względu na komfort, który jesteśmy im w stanie zapewnić oraz niezwykle szeroki asortyment produktów z różnych kategorii.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Sklep w Świebodzinie to pierwsze wolnostojące Netto w koncepcie 3.0. Placówka ma 800 m kw powierzchni handlowej i jest otwarta od poniedziałku do soboty w godzinach 6-21 oraz w niedziele handlowe.

Sklep powstał w strefie konserwatorskiej, co oznacza, że projekt uzgodniony został z konserwatorem zabytków. Budynek posadowiony jest na palach, do jego wykończenia konieczne było użycie dwóch rodzajów cegły klinkierowej, aby wkomponował się w otoczenie. Te rozwiązania sprawiły, że także z zewnątrz sklep wygląda niestandardowo. 

Netto Polska to sieć handlowa, która w ciągu 23 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ponad 370 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

sklepy RSS ALERT    /    Netto RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.235.183
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!