Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Nowa polityka cenowa Makro. Sieć będzie zwracać klientom pieniądze

Sieć hurtowni Makro Cash & Carry rusza z nową polityką cenową pod hasłem „Gwarancja najniższej ceny", ma ona na celu poprawę konkurencyjności klientów hurtowni. Niemiecki operator jako jedyny dystrybutor na polskim rynku będzie zwracał róznicę w cenie w sytuacji, gdy inna hurtownia będzie oferować ten sam produkt taniej niż Makro.


Autor: portalspozywczy.pl/pr
Data: 13-01-2010, 10:27

Nowa polityka cenowa została stworzona w oparciu o najczęściej sprzedawane produkty, oferowane przez niezależnych detalistów. Makro ma nadzieję, że ten ruch zatrzyma odpływ klientów prowadzących własne sklepy z hurtowni sieci, a także przyciągnie do hal nowych handlowców.

Koszyk kilkuset najczęściej sprzedawanych produktów, zawierający także artykuły regionalne, powstał na podstawie badań rynkowych oraz we współpracy z klientami Makro.

Firma gwarantuje stałą dostępność produktów włączonych do koszyka, które zostały oznaczone specjalnym logo. Jako symbol programu został wybrany pies obronny - strażnik najniższych cen.

Monitoring cen odbywa się za pośrednictwem pracowników Makro oraz specjalistycznych agencji zewnętrznych, codziennie weryfikujących i dostosowujących ceny ponad 6 tys. produktów - mówi José Bonito, Customer Management Director w Makro Cash & Carry.

„Gwarancja cen" dotyczy również promocji prowadzonych przez konkurencyjne firmy. Dzięki nowemu procesowi monitorowania i dostosowywania cen, MAKRO, jako pierwsza hurtownia na polskim rynku, daje gwarancję najniższej ceny. Jeżeli zdarzyłoby się, że klient znajdzie w hurtowni konkurencyjnej produkt z „koszyka" w lepszej cenie, gwarantuje mu się zwrot różnicy.

Firma Makro wprowadziła również system bonusowy, który jako jedyny na rynku, obowiązuje na wszystkie produkty - także na alkohole, papierosy i ofertę promocyjną. Klienci mogą dzięki niemu uzyskać rabat w wysokości nawet 5 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Makro RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • funtomas 2010-01-20 15:27:07
    Czyli dostawcy wyjdą z Makro już nawet bez skarpet, bo to oni zapłacą za \"nową politykę\"
  • KOZAK 2010-04-07 17:38:35
    Uważasz, że np. Nestle czy KRAFT wyjdzie bez skarpet z makro? HAHAHAHAHAHHA.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.108.188
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!