Celem kampanii „Polska smakuje każdego dnia” jest ułatwienie konsumentom dotarcia do polskich dobrej jakości produktów spożywczych: na targach, bazarach, małych sklepikach czy bezpośrednio u lokalnych producentów. Ważnym aspektem akcji jest edukowanie konsumentów, jak wybierać oraz gdzie kupować produkty spożywcze, aby mieć gwarancję ich wysokiej jakości oraz pewnego pochodzenia.

Początek działań zaplanowano na okres przygotowań do Wielkanocy. Kampania ma dodatkowo skłaniać do refleksji, że na odbudowywanie i wzmacnianie rodzinnych relacji, podobnie jak na korzystanie z najlepszych polskich produktów spożywczych nie trzeba czekać do świąt. O odbudowywaniu relacji z bliskimi i roli spotkań przy świątecznym stole opowiada spot promocyjny, który zainaugurował kampanię.

W ramach kampanii zostało zrealizowane badanie opinii pokazujące sposób spędzania Świąt Wielkanocnych przez Polaków, preferencje zakupowe oraz odpowiadające na pytanie czy polska żywność jest wyjątkowa. Wkrótce realizowane będą również inne działania m.in. w internecie i w mediach tradycyjnych.

Więcej na wirtualnemedia.pl

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl