Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Nowa strategia Magnolia Park

Magnolia Park, największa wrocławska galeria handlowa, rozpoczęła wdrażanie nowej strategii rozwoju. Jej istotnymi elementami są ścisła współpraca z najemcami oraz zintegrowane działania marketingowe skierowane głównie do kobiet.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 19-04-2011, 14:19

Przyjęta na lata 2011-2016 strategia powstała w oparciu o wyniki analizy rynku wrocławskich galerii handlowych, a także na podstawie opinii najemców i kompleksowych badań biometrycznych klientów. To unikatowe narzędzie, niewykorzystywane dotychczas przez galerie handlowe w Polsce, pozwoliło określić realne zachowania konsumentów oraz oddzielić je od deklaratywnych, wirtualnych obietnic.

Poprzez analizę procesów neurofizjologicznych oceniano przede wszystkim podświadomość badanych oraz ich rzeczywiste postawy, preferencje i osądy. Wyniki badań biometrycznych wskazały między innymi, że klienci obecnie wybierają galerie handlowe przede wszystkim ze względu na różnorodną ofertę i szeroki wybór dostępnych marek, a nie jak powszechnie deklarują z uwagi na lokalizację.

Coraz ważniejsze, a wręcz decydujące, okazują się wszystkie rozwiązania mające na celu zwiększenie komfortu zakupów czy spędzania wolnego czasu na terenie galerii handlowej. Bazując na otrzymanych wynikach Magnolia Park stworzyła listę 18 kluczowych założeń i zadań dla centrum handlowego, które będą sukcesywnie realizowane do 2016 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.10.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!