Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Nowa usługa w sieciach Kolportera

Biznesowi partnerzy Kolportera S.A. coraz chętniej testują sprzedaż nowych produktów w sieciach handlowych zarządzanych przez firmę. Wszystko za sprawą usługi „Oferta Miesiąca", która oparta jest na akcji reklamowej, z zastosowaniem dedykowanych nośników promocyjnych. Najnowszym produktem sprawdzanym w ten sposób jest jedwab do włosów Biosilk.


Autor: portalspożywczy.pl
Data: 27-03-2012, 14:38

Usługa „Oferta Miesiąca" daje możliwość sprawdzenia sprzedaży produktu w kanale liczącym ponad 930 punktów (saloniki prasowe, salony Top-Press, sklepy sieci Dobry Wybór). Średnia miesięczna odwiedzalność całej sieci wynosi ponad cztery miliony klientów. System informatyczny w sieciach handlowych Kolportera umożliwia codzienną analizę sprzedaży. Na tej podstawie automatycznie przygotowywane są prognozy sprzedaży i generowane zamówienia. Takie działania gwarantują ciągłą obecność produktu w każdym z punktów.

Testy sprzedażowe trwają dwa miesiące. W pierwszym miesiącu produkt wyeksponowany jest na jednym ze specjalnie opracowanych nośników. Po miesiącu zostaje przeniesiony na półkę promocyjną na ladzie.

- Do dyspozycji mamy trzy rodzaje nośników - mówi Piotr Lech, menadżer ds. promocji Kolportera S.A. - Pierwszy z nich to ekspozytor, ustawiony na ladzie, bezpośrednio nad kasą fiskalną. Drugim jest bilonownica, umożliwiająca nie tylko przyjmowanie gotówki, ale także promowanie towarów. Trzeci nośnik, montowany na ladzie, służy do promocji asortymentu o podłużnych kształtach, np. napojów czy batonów - dodaje.

O tym, że usługa cieszy się popularnością, może świadczyć różnorodność nowych produktów wprowadzanych do sieci Kolportera. Testom poddane były różnego rodzaju towary: słodycze, napoje, ale także suplementy diety i kosmetyki (żele do rąk, kredki do makijażu).

- Dostawcy mogą nie tylko sprawdzić, czy w naszym kanale sprzedaży dany produkt będzie się cieszył popytem, ale przede wszystkim mają szansę na wejście do naszej oferty na stałe. Tak było w przypadku testów kredek do oczu Clara Veritas, orzeszków Laro czy suplementu diety dla mężczyzn No End. Obecnie testujemy w naszej sieci jedwab do włosów Biosilk. To produkt wspierany mocną kampanią medialną, bowiem twarzą marki jest znana aktorka Małgorzata Kożuchowska - informuje Piotr Lech.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Kolporter RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.156.34
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!