Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Nowe limity w sklepach. Jakie metraże mają dyskonty?

W Aldi na raz zakupy zrobią nawet 73 osoby, w Biedronce - około 47, a w Lidlu - do 87 osób. To efekt nowego rozporządzenia Rady Ministrów - podaje tvn24bis.pl.

Nowe limity w sklepach. Jakie metraże mają dyskonty?
Od 20.04 zakupy będzie mogło zrobić jednocześnie więcej osób niż dotychczas; fot. shutterstock.com

Autor: tvn24bis.pl
Data: 20-04-2020, 11:35

Zgodnie z nowym rozporządzeniem, od 20 kwietnia do sklepów o powierzchni do 100 metrów kwadratowych wejdzie maksymalnie tyle osób, ile wynosi liczba wszystkich kas lub punktów płatniczych pomnożona przez cztery. W przypadku placówek powyżej 100 metrów kwadratowych na jedną osobę musi przypadać co najmniej 15 metrów kwadratowych powierzchni. 

Sieć Biedronka w odpowiedzi przesłanej tvn24bis.pl poinformowała, że średnia powierzchnia sprzedaży sklepów to około 700 metrów kwadratowych. Oznacza to zatem, że średnio w każdej placówce będzie mogło robić zakupy jednocześnie około 47 osób. 

W przypadku sieci Lidl powierzchnia wynosi najczęściej od około 1100 do 1300 metrów kwadratowych. Od poniedziałku w jednym czasie zakupy będzie mogło zatem zrobić najczęściej od 73 do 87 osób. 

Powierzchnia sali sprzedaży sklepów sieci Aldi wynosi od około 700 do 1100 metrów kwadratowych, co daje 47-73 osób.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Aldi RSS ALERT    /    Lidl RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT    /    koronawirus sklepy RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.119.29
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!