Atrium Targówek: Największe centrum handlowe po prawej stronie Wisły

Atrium Targówek to jeden z największych warszawskich obiektów handlowo-rozrywkowych po prawej stronie Wisły. Nic dziwnego, że wciąż przyciąga nowych najemców, także tych, którzy dopiero rozwijają swoją działalność na polskim rynku. Kolejni partnerzy wzmacniają nie tylko ofertę Atrium Targówek, ale także pozycję obiektu na handlowej mapie stolicy.

CZYTAJ TAKŻE: Atrium Targówek w I półroczu 2022 roku: 50 nowych sklepów

Niedawno swój sklep w Atrium Targówek otworzyła holenderska marka Rituals Cosmetics – producent luksusowych kosmetyków oraz zapachów do ciała i domu ispirowanych starożytną kulturą wschodu. Z okazji otwarcia na pierwszych 50 klientów czekały torby z prezentami oraz dodatkowe upominki dołączane do zakupów. Rituals zajął lokal o powierzchni 164 mkw.

Nowe sklep Outhorn w Atrium Targówek

Pod koniec września w Atrium Targówek otworzył się nowy sklep polskiego brandu Outhorn, należącego do grupy 4F, oferującego odzież i akcesoria (sportowe oraz casual) w nowoczesnym designie, dedykowane miłośnikom urban style. Projekty są jednak inspirowane nie tylko miastem, ale również otaczającą nas naturą. W Atrium Targówek zajął on powierzchnię 176 mkw.

Nowy sklep w Atrium Targówek otworzy Benetton

Już jesienią w Atrium Targówek możemy spodziewać się otwarcia największego sklepu z trzech debiutujących na warszawskim Targówku brandów – United Colors of Benetton – będzie on miał 280 mkw i zostanie usytuowany w centralnej części galerii. Benetton to dobrze znana, wyróżniająca się intensywnością kolorów w swoich kolekcjach, włoska marka odzieżowa.

Dwa miliony osób w zasięgu Atrium Targówek

Dzięki lokalizacji w zasięgu oddziaływania Atrium Targówek znajdują się ponad 2 000 000 mieszkańców Warszawy i okolic. Fakt, iż świeże brandy nawiązują współpracę z galerią i stawiają na rozwój swojego biznesu w tym miejscu, tylko potwierdza jego mocną pozycję na warszawskim rynku

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl