Nowe trendy na rynku sieci handlowych DIY
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 15-07-2014, 18:14
- Klienci doceniają nasze doświadczenie, dlatego decydują się na korzystanie z naszej europejskiej sieci oddziałów w realizacji dostaw bezpośrednich do marketów budowlanych. Dzięki codziennym wysyłkom do całej Europy w ramach naszej sieci drobnicowej, czasy dostaw pozwalają zarówno dostawcy, jak i sieci na redukcję zapasów - mówi Juliusz Pakuński.
- Dodatkowo obserwujemy, że klienci coraz chętniej powierzają nam większy zakres swojej działalności związanej nie tylko z logistyką, ale również z merchandisingiem czy usługami dodatkowymi, takimi jak np. montaż produktów po dostawie - dodaje.
Dachser w przesyłkach eksportowych dla segmentu DIY osiągnął w tym roku 22-procentowy wzrost w stosunku do roku poprzedniego.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Powiązane tematy:
-
Arteria Logistics wynajęła powierzchnię w Panattoni Park Warsaw North II
-
QSL Polska realizuje strategię społeczno-środowiskową
-
Innowacje w logistyce mogą pomóc w ustabilizowaniu łańcuchów dostaw
-
EEC: Koszt frachtu Chiny-Europa wzrósł siedmiokrotnie
-
Jakie perspektywy stoją przed polską spedycją?
-
Handel i e-commerce podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego
-
Są już pierwsi chętni na transport przez Mierzeję Wiślaną
-
Stokrotka z nowym centrum dystrybucyjnym
-
Czarne łabędzie w logistyce
-
Ponad trzy doby czekania i 1,4 tys. ciężarówek w kolejce na odprawę w Bobrownikach
komentarze (0)