Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

EEC Trends - NA ŻYWO

20 STYCZNIA 2022  •  WARSZAWA
TRWA TRANSMISJA

Logistyka i infrastruktura wobec zmian w łańcuchach dostaw • Transport kolejowy

PRZEJDŹ DO STRONY TRANSMISJI

Nowe trendy w internecie

Coraz większa jest grupa klientów, którzy chętnie korzystają przy zakupach ze zdobyczy technologii. Jak wynika z raportu MasterCard, "Konsument Nowej Ery", przyznaje się do tego aż 80 proc. konsumentów. Więcej osób decyduje się również na załatwienie swoich sprawunków w Internecie. Popularne stają się platformy oferujące produkty ekologiczne, regionalne, pochodzące z małych przetwórni i manufaktur, często rodzinnych.
  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 07-10-2015, 12:30
Nowe trendy w internecie
Fot. Materiały prasowe

Poznaliśmy kilku producentów, którzy działają lokalnie (Kcyńska, Cherry Tree), wypróbowaliśmy ich produkty i chcąc wrócić po więcej, okazało się, że są trudno dostępne lub wręcz nieobecne w sklepach stacjonarnych i on-line; brakowało miejsc, które gromadziłyby tak ciekawą i różnorodną ofertę – mówi Bartosz Spychaj, właściciel Skrzynki Smaku, która jest odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku w tym obszarze.

Skrzynka Smaku to jednak nie tylko sklep internetowy. Przede wszystkim jest platformą, mającą zrzeszać ludzi zainteresowanych ideą slow food. Wielu dostawców zostało wyróżnionych przynależnością do Regionalnego Dziedzictwa Kulinarnego oraz posiada certyfikat potwierdzający ekologiczny sposób uprawy warzyw i owoców, z których wykonują swoje przetwory.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Takie poszerzanie oferty i stawanie się jednocześnie portalem niosącym treści o charakterze informacyjnym ma ścisły związek z coraz większą świadomością konsumencką – sześciu na dziesięciu klientów przyznaje bowiem, że zanim zdecyduje się na zakup wykonuje w Internecie rekonesans.

Dodatkowo aż 26 procent Polaków dokonuje zakupów on-line za pomocą urządzenia mobilne, co jest związane z rosnącym tempem życia i chęcią ułatwienia sobie codziennych spraw. Stąd coraz więcej sklepów ulepsza swoją ofertę dając np. dodatkowe możliwości płatności czy dostawy. Skrzynka Smaku wychodzi do klienta dając mu możliwość odbioru zamówionej paczki w ulubionej kawiarni.

Dzisiejszy konsument wie, czego chce i jakiego produktu szuka a Internet jest mu w tym sprzymierzeńcem. Raport opracowany przez firmę Gemius potwierdza, że 28 procent spośród ankietowanych zamierza zwiększyć w najbliższym czasie wartość i częstotliwość zakupów w Internecie.

 

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!