Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Nowe trendy zakupowe na Walentynki: lokalnie i przyjaźnie dla środowiska

Ponad 40 proc. globalnych konsumentów kupi walentynkowy prezent online, za pomocą urządzenia mobilnego. Konsumenci zwracają również większą uwagę na kwestie etyczne czy ekologiczne – aż 4/5 klientów na świecie uważa, że firmy powinny wspierać ochronę środowiska. wielu z nich zrezygnuje z zakupów u globalnych marek na rzecz oryginalności i wyjątkowości. Obecnie, już dwie trzecie kupujących deklaruje, że woli wspierać lokalne firmy.

Nowe trendy zakupowe na Walentynki: lokalnie i przyjaźnie dla środowiska
Wielu wielu z nich zrezygnuje z zakupów u globalnych marek na rzecz oryginalności i wyjątkowości. Obecnie, już dwie trzecie kupujących deklaruje, że woli wspierać lokalne firmy fot. materiały prasowe

Na początku lutego konsumenci ruszają na kolejne polowanie (po niedawnym przedświątecznym szaleństwie zakupowym i zimowych wyprzedażach) – tym razem na Walentynkowe prezenty. Chęć personalizacji i posiadania czegoś oryginalnego prowadzi klientów do małych, lokalnych e-sklepów oferujących wyjątkowe prezenty, a wśród spóźnialskich i zabieganych królują prezenty cyfrowe. W ubiegłym roku wydatki związane z Walentynkami w Stanach Zjednoczonych wyniosły 20,7 mld USD.

W tym roku 40 proc. globalnych konsumentów wybierze i kupi prezent walentynkowy przez smartfona (wg. ATKearney), a wielu z nich zrezygnuje z zakupów u globalnych marek na rzecz oryginalności i wyjątkowości. Obecnie, już dwie trzecie kupujących deklaruje, że woli wspierać lokalne firmy.

– Walentynki to idealna okazja by wybierając oryginalne prezenty wesprzeć małe i średnie e-sklepy. Jako że małe firmy zazwyczaj inwestują swoje zyski we własny biznes, zatrudniają pracowników z okolicy i zaopatrują się w danym regionie, to także działanie na rzecz lokalnej ekonomii. W PayPal robimy to każdego dnia dając firmom każdego rozmiaru i na całym świecie szereg narzędzi usprawniających ich sprzedaż online. Dodatkowo, nasze logo jest gwarancją dla każdego kupującego, że tutaj może bezpiecznie nabyć swój wymarzony prezent – ocenia Marcin Glogowski, dyrektor zarządzający PayPal w Europie Środkowo-Wschodniej.

Konsumenci coraz rzadziej kupują w sklepach stacjonarnych filmy, gry czy książki, a liczba subskrybentów serwisów streamingowych systematycznie rośnie. Obecnie korzysta z nich już 43 proc. Polaków. Produkty cyfrowe, które są dostarczane w kilka sekund po zakupie, to nie tylko dobry pomysł na prezent w ostatniej chwili, ale również ekologiczny – nie wymaga transportu do domu, czy plastikowego opakowania.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

zakupy RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    Walentynki RSS ALERT    /    PayPal RSS ALERT    /    Marcin Glogowski RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • rafał 2020-02-14 08:35:57
    Zależy od tego czy ktoś ma jakiś pomysł .... Według mnie bardzo fajnym prezentem jest zrobienie czegoś wspólnie i w atmosferze we dwoje nie w wielkim tłumie gdzie wszysto jest na pokaz ... Ważne aby zaskoczyć partnerkę czymś nowym czymś czego nigdy nie znała i nie musza to być wielkie pieniądze Ja wymyśliłem tak....dziś z moja kobietą napiję się pysznej mieszani ziołowej LOVE i wykonam masaż olejkiem konopnym o zapachu malin .... kupiłem wczoraj produkty w Konopnej Farmacji w Poznaniu na te 2 produkty wydałem nie całe 80 zł dokupię róże i na pewno zaskoczę żonę tymi produktami szczególnie mieszanką LOVE bo bardzo lubi nowe smaki nie wiem czy już zdążycie ale można też zamówić www.konopiafarmacja.pl

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.239.150.22
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!