Nowy pomysł na promocję sieci handlowych: Rolę kucharza przejmuje dietetyk
- Autor: dlahandlu.pl
- Data: 10-04-2016, 10:46

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Dobrym przykładem nowego promocyjnego trendu jest sieć Biedronka. Na przełomie marca i kwietnia klienci sieci zyskali możliwość skorzystania ze specjalnej infolinii, dzięki której mogą zasięgnąć porad specjalistów z Instytutu Żywności i Żywienia. Uruchomienie infolinii zbiegło się z kolejną odsłoną folderu „Wiesz, co jesz”, prezentującego ofertę dostępnych w sieci Biedronka produktów o szczególnych walorach żywieniowych oraz porady ekspertów z IŻŻ.
Lubelska sieć Stokrotka promuje akcję “Stokrotka na zdrowie”. Sieć współpracuje w tym zakresie z dietetyk Moniką Dajkowską-Bichtą. Marka stworzyła dedykowaną stronę, na której znajdują się m.in. informacje o nowej piramidzie żywienia, zasadach diety zgodnej z indeksem glikemicznym oraz przepisy kulinarne. Ponadto wkrótce sieć uruchomi czat z dietetykiem.
komentarze (1)
Tylko w Biedronce ciężko znaleźć produkty nie napakowane chemią.Dlatego przeniosłem się z robieniem zakupów do konkurencji.
Odpowiedz