Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Nowy pomysł na promocję sieci handlowych: Rolę kucharza przejmuje dietetyk

  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 10-04-2016, 10:46
Powoli przemija moda na promowanie marki poprzez współpracę ze znanymi kucharzami i blogerami kulinarnymi. Teraz sieci stawiają na promocję zdrowego stylu życia zatrudniając dietetyków i korzystając z pomocy jednostek naukowych - podaje dlahandlu.pl.
Nowy pomysł na promocję sieci handlowych: Rolę kucharza przejmuje dietetyk
Nowy pomysł na promocję sieci handowych. Fot. za stokrotkanazdrowie.pl

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Dobrym przykładem nowego promocyjnego trendu jest sieć Biedronka. Na przełomie marca i kwietnia klienci sieci zyskali możliwość skorzystania ze specjalnej infolinii, dzięki której mogą zasięgnąć porad specjalistów z Instytutu Żywności i Żywienia. Uruchomienie infolinii zbiegło się z kolejną odsłoną folderu „Wiesz, co jesz”, prezentującego ofertę dostępnych w sieci Biedronka produktów o szczególnych walorach żywieniowych oraz porady ekspertów z IŻŻ.

Lubelska sieć Stokrotka promuje akcję “Stokrotka na zdrowie”. Sieć współpracuje w tym zakresie z dietetyk Moniką Dajkowską-Bichtą. Marka stworzyła dedykowaną stronę, na której znajdują się m.in. informacje o nowej piramidzie żywienia, zasadach diety zgodnej z indeksem glikemicznym oraz przepisy kulinarne. Ponadto wkrótce sieć uruchomi czat z dietetykiem.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (1)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Kodi 2016-04-11 08:46:52

    Tylko w Biedronce ciężko znaleźć produkty nie napakowane chemią.Dlatego przeniosłem się z robieniem zakupów do konkurencji.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!