Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Nowy projekt dał już Żabce 250 sklepów

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 01-02-2013, 11:19
1000. właścicieli sklepów niezrzeszonych zgłosiło chęć współpracy z Firmą Żabka Polska w ramach projektu „Sklep za czynsz". Co czwarty podpisał umowę i dokonał rebrandingu sklepu na Żabkę lub Freshmarket.

W ramach projektu „Sklep za czynsz" spółka proponuje właścicielom niezależnych sklepów spożywczych wynajem lokalu przez okres 10 lat oraz kontynuację funkcjonowania placówki pod szyldem Żabki lub Freshmarketu.

Przedstawiciel Żabki dodaje, że udział handlowców w projekcie „Sklep za czynsz" pozwoli im przetrwać w coraz trudniejszych warunkach gospodarczych i rosnącej konkurencji. - W 2012 roku liczba upadłości firm handlowych wzrosła o ok. 20 proc. głównie w branży budowlanej oraz w handlu detalicznym. W czasach pogłębiającego się spowolnienia gospodarczego pojedyncze, niezrzeszone sklepy mają coraz mniejsze szanse w walce z dużymi sieciami handlowymi. Trzeba pamiętać, że w ostatnich latach wrażliwość klienta na cenę bardzo wzrosła. Dynamiczny rozwój dyskontów stawia sklepy niezależne w jeszcze gorszym położeniu - mówi Julio Duarte, wiceprezes Zarządu Żabka Polska.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Żabka Polska otworzyła w 2012 roku 366 nowych sklepów Żabka lub Freshmarket, w nadchodzącym roku planuje równie dynamiczną ekspansję i przekroczenie 3 tys. placówek.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Mirek 2013-02-01 18:52:34

    Dobry żart! Z żabka mają przetrwać? Za 5% marżę od obrotu? Pijar żabi robi co może by ratować wizerunek sieci. To bzdury. Ajenci padają na r.j koszty działalności przy tej śmiesznej marży dziesiątkują kolejne zastępy ajentów. Pod koniec roku 100 ajentów opuściła sieć. Kolejni szykują się do zamknięcia. Działalność przy współpracy z żabką pozbawiona jest podstaw ekonomicznych.

    Odpowiedz
  • Marek 2013-02-02 12:01:12

    Oj Kolego, głupoty piszesz... Skąd wiesz, że 5%, a może jest 1% a na innych produktach 20%? Nie wprowadzaj czytelników w błąd. Każdy jest dorosły i powinien umieć czytać ze zrozumieniem wszystko, a jeśli nie, to czemu się dziwić? Jak widać firma się rozwija, tak jak inne firmy i to że (jak czytam powyżej będzie wkrótce 3000 sklepów) o niczym nie świadczy? Przecież gdyby było tak jak kol. Mirku piszesz, to Żabka miałaby może 1 sklep :)... Głupoty piszesz :)

    Odpowiedz
  • Mirek 2013-02-02 15:44:54

    Wiem co pisze bo jestem jeszcze ajentem tej sieci. Marża 5% to oczywiście średnia z wszystkich. Istotna do miesięcznego obliczenia przychodu. Mój sklep generuje średnio 100 tyś. zł miesięcznie. Właściciel tej sieci od lat obniża marżę ajentom koszty niestety rosną. Nie da się uczciwie prowadzić działalności z tą siecią. Koszty pracy dawno zjadły mój dochód. To że żabka rozwija się to bajki tworzone na użytek rynku. Ostatnio przejęli część sieci Zatoka. W inny sposób nie są w stanie się rozwijać. Nikt o zdrowych zmysłach nie podejmie współpracy na takich warunkach.

    Odpowiedz
  • roks 2013-02-02 15:58:32

    Jestem zaskoczony @ Żabka będzie oferować coraz gorsze jakościowo towary i szuka biedoty na tanie ochłapy ,,tańsze znaczy gorsze\" ja wole lepsze jakościowo towary i lepiej się ceniące markety.

    Odpowiedz
  • Darek 2013-02-02 18:01:01

    roks nie ma już dobrych towarów wszyscy handlują tym samym... Ten pomysł sklep za czynsz to chyba faktycznie pijarowskie działania. Handlowiec z doświadczeniem nie zdecyduje się prowadzić żabki na ich warunkach widziałem treść umowy. Świstek papieru bez konkretów, pełen dziur. Jakieś wytyczne i instrukcje których nikt na oczy nie widzi podpisując to coś. To znaczy że powstają na kolanie i w trakcie trwania umowy wyskakują jak króliki z kapelusza. Tylko niedoświadczony przedsiębiorca to podpisze. No i weksel in blanco i żyranci. Żabki szukają desperatów.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!