O Biedronce napisano 4119 tekstów w ciągu roku

Wśród ponad 4 tys. publikacji na temat Biedronki, blisko 95 proc. miało charakter pozytywny lub neutralny. Ekwiwalent reklamowy tych publikacji to 168,7 mln zł. Najczęściej opisywane w mediach w ciągu ostatnich 12 miesięcy były: akcja „Gang Świeżaków”, organizowane przez sieć zbiórki żywności dla potrzebujących oraz ogłoszenie podwyżek dla pracowników.
Badanie Top Marka to doroczny ranking miesięcznika „Press” oraz firmy Press-Service Monitoring Mediów. Badanie objęło materiały prasowe i internetowe opublikowane w okresie od 1 lipca 2016 roku do 30 czerwca 2017 roku - łącznie 32 mln.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Więcej czytaj na www.dlahandlu.pl.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Sklep internetowy Biedronka Home startuje za kilka dni. Już można go zobaczyć
-
Biedronka: Klienci rzadziej kupują masło. Z czego to wynika?
-
Rośnie ruch w dyskontach spożywczych. Najbardziej zyskały Netto i Aldi
-
Biedronka rezygnuje z tygodnika Kropka TV. Poszło o homofobiczną reklamę?
-
Biedronka z zarzutami od UOKiK. Gigantyczna kara wisi w powietrzu!
-
Gang Bystrzaków niedługo pojawi się w Biedronce. Zastąpi kultowe Słodziaki
-
Biedronka znów podniosła ceny. Nawet o dwa złote w ciągu trzech dni
-
tylko u nas
Lody Mochi w sieci Biedronka. W jakiej cenie kupimy nowość od Quebonafide?
-
Biedronka powraca z piwną promocją 12+12 gratis. Tylko 13 sierpnia
-
Limity w kolejnej sieci: cukier po 5,50 zł. Można kupić maksymalnie 3 kg
komentarze (0)