Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Handel

Obecność sieci handlowych w mediach społecznościowych to ciągłe zarządzanie kryzysem

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 20-12-2017, 08:39
Media społecznościowe pozwalają sieciom handlowym skutecznie łączyć rozwiązania mediowe, contentowe i komunikacyjne w taki sposób, który buduje całościowe doświadczenie konsumenta z marką i oferowanymi produktami - komentuje dla serwisu portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Director & Partner w firmie Melting Pot.
Obecność sieci handlowych w mediach społecznościowych to ciągłe zarządzanie kryzysem
Radosław Kaczmarek, Strategy Director & Partner w firmie Melting Pot. Fot. PTWP

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Wraz z rosnącym napięciem okołoświątecznym, kolejkami w sklepach i tłumami w centach handlowych, do podobnych napięć dochodzi także w kanałach social media sieci handlowych. Zarówno zadowoleni, a przede wszystkim niezadowoleni klienci szukają ujścia świątecznych emocji nie tylko przy kasie (za długie kolejki), półkach z promocyjnymi produktami (bo ktoś nam zabrał ostatni produkt, na który polowaliśmy), ale także poprzez skargi i żale (słuszne lub nie) na to, co zostało kupione w tych sieciach - komentuje dla serwisu portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Director & Partner w firmie Melting Pot.

- Social media od samego początku stały się miejscem, gdzie można było poskarżyć się na firmę i jej wytwory. Wiedzą o tym doskonale banki i firmy telekomunikacyjne, których obecność w sieciach społecznościowych to ciągłe zarządzanie kryzysem i różnymi wpadkami. A social media nadają się do tego znakomicie. Zarówno do zarządzania emocjami swoich klientów, ale także w szerszym kontekście firmą i jej wizerunkiem. Plotka, która pojawi się w social media na temat kondycji lub planów firmy, potrafi zachwiać notowaniami, nadszarpnąć reputację firmy - dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!