Odroczone płatności za zakupy w dużej sieci supermarketów
Polska sieć supermarketów POLOmarket, jako jedna z pierwszych sieci w Polsce, wprowadza model „kup teraz – zapłać później” w aplikacji mobilnej. Klienci sieci robiąc zakupy mają możliwość odroczenia płatności nawet do 45 dni bez dodatkowych opłat i prowizji.

Powiązane tematy:
Po ubiegłorocznym, pierwszym na ogólnopolską skalę w kategorii supermarketów, wdrożeniu zdalnych zakupów przez aplikację i rozszerzeniu ich o płatności online, POLOmarket kontynuuje rozwój usług mobilnych w ramach prowadzonej transformacji cyfrowej. Sieć, jako jedna z pierwszych w Polsce, wprowadza możliwość bezpiecznych zakupów w aplikacji mobilnej z odroczoną płatnością nawet do 45 dni. Klienci mogą korzystać z tej usługi od 15 marca br.,
Jak skorzystać z płatności odroczonych?
Klienci sieci POLOmarket, zamawiając produkty online przez aplikację, w bezpieczny i wygodny sposób mogą odroczyć płatność za zakupy nawet do 45 dni bez dodatkowych opłat i prowizji. Na etapie finalizowania zakupów należy spośród dostępnych metod płatności wybrać PayU i opcję - Płacę później. Po uzupełnieniu danych i weryfikacji konta – transakcja z odroczoną płatnością zostaje pomyślnie zakończona. Klienci POLOmarketu zyskują dodatkową, wygodną i bezpieczną, formę płatności obok karty płatniczej, szybkich przelewów czy blika.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Grupa POLOmarket to największa polska sieć supermarketów, którą tworzą spółki detaliczne prowadzące sklepy. W skład Grupy POLOmarket wchodzi również Spółka logistyczna. Firma zaczynałą w 1997 roku od 27 sklepów. Dziś jest to już ponad 280 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski i blisko 2,5 mld obrotu netto rocznie. Obecnie daje zatrudnienie 5.800 osobom.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.