Aplikacja na telefony komórkowe dopasowuje aktualne promocje sklepu do produktów na liście zakupów.

Użytkownikami Listonic są głównie osoby młode w wieku 25-34 lata, dobrze zarabiające z dużych miast. Są to osoby, które nie mają w zwyczaju przeglądania tradycyjnych gazetek promocyjnych. Dzięki Listonic oferta promocyjna sklepu trafi do zupełnie nowych odbiorców. Oferty promocyjne ze sklepu pokazują się bezpośrednio przy przedmiotach na liście zakupów. Znaczy to tyle, że jeśli na liście użytkownika Listonic znajdzie się masło, makaron czy jogurt, a Real w tym czasie będzie oferował te produkty w okazyjnych cenach, użytkownik zobaczy odpowiednie informacje na swojej liście zakupów. Co więcej, pełną ofertę sklepu można przeglądać w telefonie komórkowym, promocyjne produkty podzielone są na kategorie odpowiadające ułożeniu produktów na sklepowych półkach. W podobny sposób można korzystać z gazetek promocyjnych w wersji internetowej.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl