OFZ notuje 20 proc. wzrost sprzedaży. Musi jednak zamknąć kilka sklepów
Jeden z największych polskich dystrybutorów „zdrowej" żywności, spółka Organic Farma osiągnęła 2009 r. rekordową sprzedaż na poziomie 20,35 mln zł, co oznacza blisko 20 proc. wzrost w stosunku do roku ubiegłego.

Zgodnie z prognozami wynik EBITDA spółki za listopad wyniósł 66,951 zł, a zysk operacyjny był po raz pierwszy w historii spółki pozytywny i wyniósł ponad 7,1 tys. zł, a zysk netto prawie 4 tys. zł
Niestety pomimo poprawy wyników w 2009 r. i prognozowanego wzrostu wzrost sprzedaży i marży w roku 2010 spółka planuje zamknięcie kilku nierentownych sklepów delikatesowych działających pod szyldem Organic Farma Zdrowia. W planach jest także przeniesienie kilku innych placówek w nowe, bardziej obiecujące lokalizacje. Wszystkie te działania mają na celu uzyskanie dodatniego wyniku EBITDA w obecnym roku finansowym..
W ramach sieci OFZ działa 18 placówek, można je znaleźć m.in. w Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Płocku, Gdańsku - Wrzeszczu oraz Rumii.
