Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Ogromna strata Kerdos Group po trzech kwartałach 2015 r.

Kerdos Group po trzech kwartałach 2015 r. wypracował 118,3 mln zł przychodów ze sprzedaży i 57,6 mln zł straty netto. Rok wcześniej wyniki wyniosły odpowiednio: 174,2 mln zł a zysk netto sięgnął 11,2 mln zł.

Ogromna strata Kerdos Group po trzech kwartałach 2015 r.

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 21-12-2015, 08:59

Do najistotniejszych zdarzeń mających wpływ na osiągnięte wyniki finansowe w ocenie zarządu należy fakt wydatkowania znaczących kwot na nabycie w MENG zakończone niepowodzeniem i nieudanym przejęciem kontroli nad tą spółką. 

Kerdos Group, który niedawno złożył wniosek o upadłość, ma tymczasowego nadzorcę sądowego.

Jeszcze na początku 2015 r. Grupa Kerdos planowała przyspieszenie rozwoju sieci drogerii Dayli w kanale tradycyjnym, a także w ramach e-commerce. W styczniu 2015 roku, na rynku działało 169 drogerii Dayli. Do końca 2015 roku spółka zamierzała otworzyć około 50 nowych własnych drogerii oraz około 20 w ramach uruchamianego obecnie programu franczyzowego.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Kerdos Group RSS ALERT    /    Dayli RSS ALERT    /    Kamil Kliniewski RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.234.223.229
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!