• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Organic Farma Zdrowia inwestuje w marki własne

Sprzedaż w pierwszym kwartale 2010 roku wyniosła 5,86 miliona złotych i była najwyższą sprzedażą kwartalną w historii firmy. Wzrost obrotu w stosunku do pierwszego kwartału 2009 roku wyniósł 14 proc. i był wyższy o 4 proc. od planowanego, mimo trudnych warunków zimowych powodujących spore trudności logistyczne dla wszystkich dostawców. Wynik EBITDA - 68 tyś. złotych na minusie - jest lepszy o 500 tys. złotych w stosunku do pierwszego kwartału 2009 roku - informuje serwis dlahandlu.pl.
  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 05-05-2010, 12:33
Organic Farma Zdrowia inwestuje w marki własne

Zarząd Organic Farma Zdrowia S.A. poinformował, że 20 lutego zostały zamknięte delikatesy w Galerii Łódzkiej w Łodzi. Nastąpiło to po wcześniejszym podpisaniu porozumienia z wynajmującym, o wcześniejszym rozwiązaniu umowy najmu. Koszty zamknięcia i likwidacji lokalu nie obciążą wyników bieżących spółki, ponieważ zostały ujęte w rezerwie celowej zawiązanej w IV kwartale 2009 roku.

Natomiast w dniach 6-9 marca zostały przeniesione delikatesy zlokalizowane w Warszawie, z ulicy Meissnera na ulicę Fieldorfa. Delikatesy umiejscowione są obecne w dużo atrakcyjniejszej lokalizacji.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Zarząd rozpoczął współpracę z kilkoma nowymi dostawcami z zagranicy. Część z tych dostawców rozpoczęło już produkcję pod marką własną sieci.

Spółka Organic Farma Zdrowia ma 17 delikatesów na terenie 9 miast Polski oraz delikatesy internetowe. Przychody netto ze sprzedaży Organic Farma Zdrowia w 2009 roku przekroczyły poziom 20,33 mln zł, rosnąc o niemal 20 proc. w stosunku do sprzedaży poprzedniego roku. Oferta handlowa zawiera 4.000 produktów żywności ekologicznej i naturalnej, w tym ponad 150 produktów marek własnych.

W pierwszym kwartale 2010 roku 9,4 proc. sprzedaży pochodzi z oferty produktowej marek własnych spółki, a celem na koniec roku jest osiągnięcie około 20 proc. wartości sprzedaży. Spółka oferuje produkty ekologiczne i naturalne pod marką „Organic Farma Zdrowia" oraz produkty tradycyjne pod marką „Tradycja Szlachecka".

 

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!