• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Orlen i Poczta Polska zawarły umową na rozwój usługi przesyłek na stacjach paliw

PKN Orlen i Poczta Polska podpisały długoterminowy kontrakt, który pozwoli na dalszy rozwój dostępnej od kilku lat na stacjach płockiego koncernu usługi odbioru przesyłek. Planowane jest m.in. wdrożenie możliwości odbioru przesyłki na podstawie PIN. Umowa ma obowiązywać do 2021 r.
  • Autor: PAP
  • Data: 17-05-2018, 12:29

PKN Orlen poinformował w czwartek, że liczba przesyłek odebranych w ramach usługi Stacja z Paczką, która dostępna jest w niemal tysiącu placówek płockiego koncernu w całej Polsce, "tylko w ciągu minionego roku wzrosła o blisko 150 proc.".

"Rosnące zapotrzebowanie na usługę, potwierdzone dynamicznym wzrostem wolumenu przesyłek w okresie pierwszych czterech miesięcy bieżącego roku, wymaga silnego wsparcia operacyjnego. Dlatego po dwóch latach współpracy PKN Orlen i Poczta Polska zawarły długoterminowy kontrakt, który pozwoli na jej dalszy dynamiczny rozwój" - wyjaśnił płocki koncern.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Jak zaznaczył PKN Orlen, umowa z Pocztą Polską została zawarta do września 2021 r. Spółka podała, że "w ramach współpracy planowane jest m.in. wdrożenie możliwości odbioru przesyłek pobraniowych, odbioru przesyłki na podstawie PIN oraz prace nad umożliwieniem nadawania paczek na stacjach paliw Orlen".

Według PKN Orlen wraz ze zmianami na krajowym rynku eCommerce, "zwiększają się oczekiwania klientów dotyczące miejsc nadawania i odbioru paczek, zarówno jeśli chodzi o dostępność lokalizacji, jak i godziny otwarcia". Spółka podkreśliła, że dysponując największą w Polsce siecią stacji paliw, od kilku lat oferuje klientom możliwość odbierania przesyłek przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

"Obecnie usługa dostępna jest na około tysiącu obiektów zlokalizowanych na terenie całej Polski, przy czym ich liczba stale rośnie" - dodał płocki koncern.

"Rozwój eCommerce, jest naturalną konsekwencją zmian we współczesnym świecie i trendem, którego nie sposób ignorować. Dlatego zajmuje on istotne miejsce w strategii rozwoju naszego segmentu detalicznego. Już dziś oferujemy naszym klientom możliwość odbierania i nadawania paczek, jednak budujemy również fundament dla dalszego rozwoju tego typu usług związanych z naszą ofertą" - powiedział członek zarządu ds. sprzedaży PKN Orlen Zbigniew Leszczyński, cytowany w komunikacie spółki.

Jego zdaniem "strategiczna i długofalowa" współpraca z Pocztą Polską pozwoli płockiemu koncernowi na rozszerzanie kompetencji w zakresie eCommerce, a klientom "zapewni szybką i sprawną realizację przesyłek oraz dodatkowe usługi".

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • spector 2018-05-18 20:04:10

    Orlen ma potężny potencjał operacyjny i promocyjny by za granicą uruchomić na bazie swoich stacji ekspozyturę promocyjno-handlową oferty made in Poland

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!