Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Orlen narzucił konkurentom szybkie tempo zmian w ofercie gastronomicznej na stacjach benzynowych

- Orlen niedawno ogłosił wprowadzenie całkowicie nowej formuły stop.cafe, która w najbliższym czasie ma być obecna na ponad 100 stacjach w Polsce. Ten nowy format to zarówno porównywalna do Statoil oferta hot-dog’ów ze świeżymi dodatkami, ale również bardzo ciekawe koncepty kanapkowe, nawiązujące do polskiej tradycji - mówi Wiktor Miałkowski, partner w Pro Business Solutions.

Orlen narzucił konkurentom szybkie tempo zmian w ofercie gastronomicznej na stacjach benzynowych
fot. shutterstock

Autor: portalspozywczy/PR
Data: 13-04-2017, 10:54

W 2015 roku kanadyjski koncern Alimentation Couche-Tard, który trzy lata wcześniej kupił sieć stacji Statoil, podjął decyzję o ujednoliceniu marki globalnej. W miejsce dotychczasowych Mac’s, Circle K, Kangaroo Express oraz Statoil, wszędzie ma zacząć obowiązywać nazwa Circle K. Proces zmiany oznakowania wszystkich 357 stacji Statoil w Polsce zajmie ponad rok.

- Marka ta jest całkowicie nieznana w Polsce, natomiast jest obecna już w 14 krajach na świecie. Cała działalność grupy obejmuje ponad 15 tys. stacji benzynowych i sklepów convenience. Dla porównania, największy polski gracz na rynku stacji benzynowych Orlen, posiada ich ponad 1.700 - mówi Wiktor Miałkowski, Partner w Pro Business Solutions.

Analityk zwraca uwagę, że dotychczas stacje Statoil najbardziej znane były z rozbudowanej oferty hot-dog’ów, które zresztą z sukcesem wprowadzali do Polski.

- Wydaje się jednak, że potrzebne są dalej idące zmiany, ponieważ główny gracz na polskim rynku, czyli Orlen, niedawno ogłosił wprowadzenie całkowicie nowej formuły stop.cafe, która w najbliższym czasie ma być obecna na ponad 100 stacjach w Polsce. Ten nowy format to zarówno porównywalna do Statoil oferta hot-dog’ów ze świeżymi dodatkami, ale również bardzo ciekawe koncepty kanapkowe, nawiązujące do polskiej tradycji, czyli „kajzerka z rumsztykiem”, czy „kajzerka z kotletem schabowym”. Na stacjach autostradowych pojawiły się dodatkowo naleśniki na słodko i słono, makarony oraz mięsa prosto z grilla. Tym samym Orlen narzucił szybkie tempo zmian - dodaje.

Pojawienie się marki Circle K w Polsce będzie od maja wspierane kampanią reklamową „Nowa nazwa. Ci sami ludzie”. - Jest ona niezbędna dla wypozycjonowania nowej marki wśród klientów i zbudowania właściwego jej postrzegania - dodaje Miałkowski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

PKN Orlen RSS ALERT    /    stacje benzynowe RSS ALERT    /    Statoil RSS ALERT    /    Circle K RSS ALERT    /    gastronomia na stacjach paliw RSS ALERT    /    Wiktor Miałkowski RSS ALERT

KOMENTARZE (0)



FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W zwiazku z ciszą wyborczą możliwość dodawania komentarzy została tymczasowo zablokowana.

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!