Orlen wprowadza nowy format Orlen w Ruchu
- Autor: opr. RW
- Data: 07-07-2022, 08:51

Specjalna nowa bryła Orlen w Ruchu
Specjalnie zaprojektowana bryła umożliwia klientom wejście do środka i swobodny wybór produktów z poszerzonego asortymentu. Do końca roku planowane jest otwarcie około pięćdziesięciu punktów w całej Polsce.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Punkt Orlen w Ruchu w nowym formacie łączy elementy znanego klientom kiosku z nowymi rozwiązaniami. Specjalnie zaprojektowana bryła o większej powierzchni umożliwia urozmaicenie asortymentu, ale też zwiększa komfort zakupów dla klientów. Z pierwszego punktu w nowoczesnym formacie można już skorzystać przy ul. Żelaznej 41 w Warszawie.
- Skutecznie realizujemy założenia strategii w obszarze sprzedaży detalicznej, umiejętnie wykorzystując synergie i potencjał biznesowy całej Grupy Orlen. W przypadku Orlen w ruchu łączymy siłę marki Orlen i jej postrzeganie przez klientów z potencjałem lokalizacyjnym Ruchu i perspektywami dla dynamicznego rozwoju usług kurierskich, które realizujemy pod brandem Orlen Paczka. Zgodnie z zapowiedziami nieustannie poszukujemy nowych rozwiązań i sprawdzamy różne formaty funkcjonowania kiosków, aby wypracować optymalną propozycję dla klientów, która ułatwi dalszą ekspansję projektu
- mówi Łukasz Porażyński, Dyrektor Wykonawczy ds. Sprzedaży Detalicznej.
Możliwość wejścia do środka
Nowy format Orlen pozwala na wejście do środka do klimatyzowanego pomieszczenia – dotychczas zakupy robiono przez okienko, które nie dawało możliwości poznania w pełni asortymentu. Oprócz stałych produktów takich jak prasa, bilety czy napoje, dostępna jest też kawa fair-trade znana ze Stop Cafe.

Kioski zmieniły się także z zewnątrz – przeszklona powierzchnia pozwala na lepszą ekspozycję dostępnego towaru.
Powiązane tematy:
-
Jest fuzja PKN Orlen z Grupą Lotos
-
Przejęcie operacyjnie PGNiG przez Orlen nastąpi w IV kw. 2022 roku
-
PKN Orlen i PGNiG podpisały plan połączenia spółek. Kiedy się połączą?
-
Promocja „30 gr na litrze” marketingowym trikiem Orlenu. Spadki wizyt mniejsze niż u konkurencji
-
Fuzja Orlenu i Lotosu: Powstaje multienergetyczny koncern
-
Shopee i Orlen Paczka ogłosiły strategiczne partnerstwo
-
Zandberg: Orlen i inne wielkie firmy zarabiają na inflacji
-
Orlen przygotowuje się do transformacji w paliwach
-
PKN Orlen złożył wniosek o ocenę technologii SMR do Państwowej Agencji Atomistyki
-
PKN Orlen nie będzie odchodził od biopaliw pierwszej generacji
komentarze (0)