Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Ostatni etap rozbudowy Galerii Morena

Dobiega końca ostatni etap rozbudowy i remodelingu Galerii Morena w Gdańsku. W związku z prowadzoną równolegle przez Carrefour rekomercjalizacją obiektu, dotychczasowa lista najemców powiększyła się o kolejnych pięć nowych marek: Tatuum, Unisono, Venezia, Molton oraz Monnari. Po otwarciu, nowe sklepy znakomicie uzupełnią bogatą i różnorodną ofertę modową tej gdańskiej galerii handlowej.

Ostatni etap rozbudowy Galerii Morena
Fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 17-03-2016, 11:09

Modernizacja trwająca obecnie w Galerii Morena w Gdańsku, to jedna z najważniejszych inwestycji firmy Carrefour w Polsce w 2016 roku. W ostatniej fazie rozbudowy prowadzone są intensywne działania rekomercjalizacyjne, w tym negocjacje umów z nowymi najemcami. Carrefour Polska potwierdził, że swoje sklepy w modernizowanej galerii otworzą takie marki jak: Molton, Tatuum, Unisono, Venezia oraz Monnari, dzięki którym poziom komercjalizacji obiektu zbliżył się do 95%.

W nowych salonach konsumenci znajdą najwyższej jakości ubrania, buty oraz akcesoria, a otwierane punkty będą jednymi z najnowocześniejszych konceptów należących do tych marek w Polsce. Co więcej, sklepy należące do pięciu nowych najemców, znakomicie wzbogacą dotychczasowy tenant-mix Galerii Morena, w którym oprócz oferty handlowej, lokalni klienci znajdą również kino Cinema 3D, przestronną salę zabaw dla dzieci Kinderplaneta czy nowoczesny fitness klub Calypso.

Po zakończeniu przebudowy na łącznej powierzchni ponad 33 000 m. kw. GLA, Galeria Morena zaoferuje około 80 sklepów. Zakończenie prac i wielkie otwarcie galerii zaplanowane jest na drugi kwartał bieżącego roku. W rekomercjalizacji powierzchni nowej galerii Carrefour wspomaga firma Colliers International.

Carrefour Polska to właściciel i zarządcą sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA. Centra należące do firmy znajdują się w bardzo dobrych lokalizacjach w całym kraju i oferują ciekawą i różnorodną ofertę najemców. Zgodnie ze swoją strategią Carrefour dokonuje dynamicznych inwestycji w rozbudowę i remodeling zarządzanych przez siebie obiektów, których celem jest ich pełne dopasowanie do oczekiwań lokalnych klientów oraz zwiększenie wartości posiadanych w Polsce aktywów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Galeria Morena RSS ALERT    /    Carrefour RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    galerie handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.159.8
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!