• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Ostatnie słowo o lagunach: działania oparte na RTM to konieczność

- Wpis Aldi Polska nawiązujący do sprawy tajemniczego „laguna” to wzorcowy przykład Real Time Marketingu. Właśnie tak powinno się to robić - mówi Paweł Jaroszyński, CEO, Head of Social Media w agencji Pitted Cherries.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 21-04-2021, 09:40
Ostatnie słowo o lagunach: działania oparte na RTM to konieczność
Paweł Jaroszyński, CEO, Head of Social Media w agencji Pitted Cherries
  • Zdaniem eksperta dla marek spożywczych działania marketingowe oparte na RTM to wręcz konieczność.
  • Kluczowy jest moment publikacji. Nie możemy się spóźnić, temat musi być gorący i angażujący. Anasza reakcja powinna być dowcipna, błyskotliwa, ciekawa dla konsumentów.
  • O lagunach powiedziano już sporo. Dlatego zapraszamy na ostatnie słowo w tym temacie - Pawła Jaroszyńskiego, CEO, Head of Social Media w agencji Pitted Cherries.

Zdaniem eksperta należy wykorzystywać do tego typu działań social medowie narzędzia, ponieważ to właśnie one pozwalają nam na błyskawiczną reakcję.

- Kluczowy jest tutaj moment publikacji – nie możemy się spóźnić, temat musi być gorący i angażujący. Natomiast nasza reakcja powinna być dowcipna, błyskotliwa, ciekawa dla konsumentów. Dodatkowo temat musi po prostu pasować do naszego brandu. Idealnie, gdy możemy nawiązać do naszej oferty, ponieważ oprócz zaangażowania generujemy w ten sposób sprzedaż i wzmacniamy świadomość marki - mówi Paweł Jaroszyński.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Jego zdaniem reakcja Aldi Polska spełniała te wszystkie warunki, co potwierdzają pozytywne reakcje fanów w komentarzach. (Zobacz: Aldi zaprasza na croissanty, rogale czy laguny maślane oraz Jak laguny opanowały Kraków, sieci handlowe i całą Polskę?)

Temat croissanta znakomicie podchwycił także Lidl Polska na swoim fanpage:

- Cała strategia obecności tego dyskontu w mediach społecznościowych oparta jest na dowcipnym Real Time Marketingu. Lidl prawie w każdym wpisie do czegoś nawiązuje, w kreatywny sposób komentuje rzeczywistość - dodaje Paweł Jaroszyński.

Dla marek spożywczych działania marketingowe oparte na RTM to wręcz konieczność. - Dzięki nim przede wszystkim generujemy zaangażowanie i poprawiamy zasięgi naszych postów. Taka komunikacja jest bardzo dobrze odbierana przez konsumentów, a treści RTM są chętnie udostępniane. Co również istotne - koszty RTM są stosunkowo niskie, liczy się przede wszystkim kreatywność, a nie budżet na promocję. Szacuje się, że wpisy RTM generują o wiele większe interakcje użytkowników sieci niż zwykłe wpisy, a w mediach społecznościowych właśnie o to chodzi - zapewnia CEO, Head of Social Media w agencji Pitted Cherries.

 

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!