Outlet Park w Szczecinie z największym sklepem Tchibo w regionie
Należący do EPP szczeciński Outlet Park poszerzył swoją przedświąteczną propozycję o ofertę nowego najemcy – Tchibo oferującego produkty związane ze spożyciem kawy oraz artykuły użytkowe. Największa w regionie zachodniopomorskim i pierwsza lokalizacja marki w koncepcie outlet (267 mkw.) i w nowej odsłonie z coffee barem czeka na klientów z aromatem świeżo palonej kawy i pełną aktualnych trendów sezonową kolekcją.

Najnowsza marka w Outlet Parku, która dołączyła do portfolio, to koncept Tchibo, który łączy funkcje baru kawowego i sklepu.
W pierwszej outletowej lokalizacji marki w Szczecinie klienci znajdą ofertę produktów, w tym kawę i akcesoria do jej parzenia oraz ofertę tematycznych kolekcji produktów w kategoriach gospodarstwa domowego, mody czy sportu.
W ofercie baru kawowego czeka nie tylko wybór świeżo palonej małej czarnej, ale również napoje na jej bazie w wersji na gorąco i zimno oraz słodkie wypieki i desery – w Outlet Parku obecnie serwowane wyłącznie na wynos.
– Salon Tchibo to zupełnie nowa propozycja w ofercie centrum outletowego w województwie zachodniopomorskim. Klienci doceniają tę markę za aktualne trendy ze świata mody, aranżacji wnętrz, sportu i gospodarstwa domowego oraz klimatyczną atmosferę kawiarni z kawą doskonałej jakości w rozsądnej cenie. Jej debiut świetnie uzupełnia ofertę Outlet Parku Szczecin, który będąc połączeniem centrum wyprzedażowego z regularnym centrum handlowym, jest strategiczną lokalizacją handlową w 7. największym mieście w Polsce pod względem liczby ludności – mówi Marcin Ziółkowski, Asset Manager w EPP.
– Po przekroczeniu liczby 50 sklepów w Polsce nasza marka kontynuuje ekspansję. Szukamy wyjątkowych lokalizacji, a świetna pozycja Outlet Parku Szczecin pozwoli nam wzmocnić pozycję w regionie, nie tylko dzięki najnowszej ofercie uzupełnianej regularnie nowymi produktami wpisującymi się w aktualne trendy, ale również pod względem obecności w miejscu tak chętnie wybieranym przez klientów – mówi Edyta Potera, Head of Expansion w Polsce, Tchibo.
Outlet Park dysponuje ponad 28 tys. mkw. powierzchni najmu. Łączy centrum wyprzedażowe z funkcjami typowymi dla regularnego centrum handlowego. Znajduje się tu 120 sklepów oraz punktów usługowych oraz m.in. supermarket Netto, przychodnia Dom Lekarski, klub fitness Calypso oraz 7-salowe kino sieci Helios.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.