Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Outlety rosną w kryzysie

W kryzysie centra outletowe zwiększyły obroty bawet o 20-30 proc. - podaje Rzeczpospolita.

Outlety rosną w kryzysie

Autor: Rzeczpospolita
Data: 10-02-2010, 06:59

- W okresie kryzysu rozsądne wydawanie pieniędzy staje się jeszcze ważniejsze. Wymierny efekt to niemal 10-proc. wzrost liczby klientów oraz ponad 20-proc. skok sprzedaży - mówi Rzeczpospolitej Katarzyna Czapran, marketing manager sieci Fashion House, która ma centra w podwarszawskim Piasecznie, w Sosnowcu i Gdańsku. I podkreśla, że mimo kryzysu jest zainteresowanie wynajmem powierzchni w centrach. -

Z wyników zadowolona jest też hiszpańska firma Neinver prowadząca w Warszawie, Poznaniu i we Wrocławiu centra Factory. Bożena Gierszewska, dyrektor ds. zarządzania centrami w Neinver wyjaśnia w rozmowie z Rzeczpospolitą, że w 2009 r. liczba klientów w centrach Factory rosła nawet o 30 proc. miesiąc do miesiąca.

Jak podaje firma Cushman & Wakefield, na koniec ub.r. w Polsce istniało sześć centrów wyprzedażowych z 85 tys. mkw. powierzchni. Są one rozbudowywane o kolejne 3 tys. mkw. Dwa centra o powierzchni 32 tys. mkw. chce zbudować Factory - informuje Rzeczpospolita.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.108.188
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!