Najczęściej promowany był Procter&Gamble, który miał w sumie 10,5 tys. modułów. Najwięcej promocji przypadło markom Gillette (1500 modułów) i Pampers (1010). Zaraz za P&G uplasował się Unilever posiadający prawie 10 tys. modułów. Wśród marek Unilevera najbardziej popularne były Knorr (1765 modułów), Dove (1505) i Domestos (840). Następne w rankingu uplasowało się Nestle (7,5 tys.) z czołówka marek Winiary - ponad 2 tysiące modułów i Nescafe (918). Henkel z 6 tysiącami modułów promocyjnych zajął 4 miejsce. Na kolejnych miejscach z liczbą modułów niewiele poniżej 5 tysięcy znaleźli się Kraft, L'oreal, Reckitt Benckiser i Pepsico.

Wśród wszystkich kategorii FMCG na pierwszym miejscu znalazło się piwo, które w 2012 roku miało w sumie w 8,5 tysiąca modułów promocyjnych. Następnie prawie po 8 tysięcy modułów przypadło alkoholom wysokoprocentowym i środkom do pielęgnacji włosów. Kolejne na liście to czyszczenie specjalistyczne (7,3 tysiąca) i zapachy (7 tysięcy). Oprócz wymienionych w pierwszej dziesiątce nie mogło zabraknąć mięsa paczkowanego, kawy i impulsów.

Artykuł przygotowany na podstawie gazetek do benchmarku (gazetki reprezentatywne dla danej sieci) w okresie 01.01.2012 - 31.12.2012.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl