- Kontynuujemy strategię rozbudowy sieci Paczkomatów® InPost w oparciu o partnerstwa z operatorami handlowymi. Umożliwiamy tym samym naszym klientom odbiór paczek przy okazji wizyty w sklepie – jest to wygodne rozwiązanie, które pozwala zaoszczędzić wiele cennego czasu. Właśnie w ten sposób myślimy o rozwoju sieci Paczkomatów® – jesteśmy nastawieni na wygodę użytkownika. Efekty naszych starań w tym zakresie są widoczne – Kaufland jest czwartą siecią sklepów, z którą InPost nawiązał współpracę. Liczymy na to, że już wkrótce nasi klienci znajdą Paczkomat® InPost przy zdecydowanej większości z 212 sklepów Kaufland w Polsce. Nasza usługa jest szeroko dostępna i popularna nie tylko w dużych miastach, ale także w mniejszych miasteczkach i na wsi – mówi Rafał Brzoska, prezes InPost.

InPost – na mocy porozumienia o współpracy – rozpoczął także instalację Paczkomatów® przy sklepach Dino i Lidl wcałej Polsce oraz w Centrach Handlowych Auchan. Paczkomaty® InPost są też najczęstszą oferowaną formą dostawy zakupów w sklepach internetowych wg raportu serwisu Furgonetka.pl. Aż 74% dużych sklepów oraz 44% małych i średnich oferuje dostawę do Paczkomatów® InPost. Średni koszt dostawy za ich pośrednictwem to 10 złotych w mniejszych i 9 złotych w dużych sklepach internetowych.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl