Paczkomaty rozwijają polski rynek e-commerce, wybiera je 52 proc. kupujących
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 03-07-2019, 11:29

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Usługi kurierskie InPost także zyskały na popularności – zanotowały przyrost wskazań o 5 punktów procentowych w stosunku do 2018 roku i utrzymały ubiegłoroczne trzecie miejsce wśród najchętniej wybieranych firm kurierskich w Polsce. Dowodzi to wysokiej konkurencyjności oferowanych przez InPost usług na rozbudowanym rynku kurierskim w Polsce.
- Z roku na rok wzrasta liczba osób wybierających zakupy przez Internet. To dla nas świetna wiadomość – motorem napędowym dla InPost jest szukanie i dostarczanie klientom innowacyjnych rozwiązań, które spełnią ich oczekiwania. Paczkomaty® świetnie wpisują się w takie potrzeby kupujących jak wygoda oraz całodobowa dostępność usługi. Klienci dokonujący zakupów online cenią dziś czas i niezależność – w związku ze zmianą godzin aktywności zawodowej spada znaczenie usługi kuriera jako czynnika zachęcającego do kupowania. Rośnie odsetek osób – aż o 11 punktów procentowych z roku na rok – które kupują w sieci zakupy spożywcze. Zmiana tych nawyków konsumenckich to efekt połączenia dwóch czynników: wygody Polaków i zakazu handlu w niedziele. Odpowiedzią na ten trend są „Lodówkomaty” – wierzymy, że mają one ogromny potencjał i są kierunkiem dalszego rozwoju oferty e-sklepów. Idąc za oczekiwaniami i codziennymi potrzebami klienta e-commerce, InPost wspólnie z Planet Cash uruchomił BankoPaczkomaty. Nasze maszyny wpisują się w nurt automatyzacji usług finansowych, bankowych oraz sprzedażowych – mówi Rafał Brzoska, prezes InPost.
komentarze (1)
Zawsze wybieram paczkomat
Odpowiedz