Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Paczkomaty rozwijają polski rynek e-commerce, wybiera je 52 proc. kupujących

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 03-07-2019, 11:29
Według raportu Gemius, aż 52% kupujących w Internecie deklaruje Paczkomaty jako najczęściej wybieraną formę dostawy towaru. Oznacza to wzrost popularności usługi wśród internatów o 4 punkty procentowe w porównaniu do wyników raportu za 2018 rok. Ponadto, aż 61% badanych deklaruje, że usługa InPost najbardziej zachęcają ich do zakupów przez Internet – jest to wzrost o 6 punktów procentowych więcej z roku na rok.

Paczkomaty rozwijają polski rynek e-commerce, wybiera je 52 proc. kupujących
fot. materiały prasowe

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Usługi kurierskie InPost także zyskały na popularności – zanotowały przyrost wskazań o 5 punktów procentowych w stosunku do 2018 roku i utrzymały ubiegłoroczne trzecie miejsce wśród najchętniej wybieranych firm kurierskich w Polsce. Dowodzi to wysokiej konkurencyjności oferowanych przez InPost usług na rozbudowanym rynku kurierskim w Polsce.

- Z roku na rok wzrasta liczba osób wybierających zakupy przez Internet. To dla nas świetna wiadomość – motorem napędowym dla InPost jest szukanie i dostarczanie klientom innowacyjnych rozwiązań, które spełnią ich oczekiwania. Paczkomaty® świetnie wpisują się w takie potrzeby kupujących jak wygoda oraz całodobowa dostępność usługi. Klienci dokonujący zakupów online cenią dziś czas i niezależność – w związku ze zmianą godzin aktywności zawodowej spada znaczenie usługi kuriera jako czynnika zachęcającego do kupowania. Rośnie odsetek osób – aż o 11 punktów procentowych z roku na rok – które kupują w sieci zakupy spożywcze. Zmiana tych nawyków konsumenckich to efekt połączenia dwóch czynników: wygody Polaków i zakazu handlu w niedziele. Odpowiedzią na ten trend są „Lodówkomaty” – wierzymy, że mają one ogromny potencjał i są kierunkiem dalszego rozwoju oferty e-sklepów. Idąc za oczekiwaniami i codziennymi potrzebami klienta e-commerce, InPost wspólnie z Planet Cash uruchomił BankoPaczkomaty. Nasze maszyny wpisują się w nurt automatyzacji usług finansowych, bankowych oraz sprzedażowych – mówi Rafał Brzoska, prezes InPost.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (1)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Tibja 2019-07-06 23:11:26

    Zawsze wybieram paczkomat

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!