Pandemiczne nawyki klientów będą raczej szkodzić firmom niż pomagać
- Autor: PAP
- Data: 25-05-2021, 09:41
Jedna trzecia przedsiębiorców obawia się, że przynajmniej część nawyków klientów wyrobionych w czasie lockdownów przetrwa i będzie nadal negatywnie wpływać na prowadzone przez nich biznesy - wynika z opublikowanego we wtorek badania zrealizowanego dla Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor.
Czas spędzony w dystansie społecznym, podczas gdy sklepy, restauracje, kina, teatry czy punkty usługowe były zamknięte, w większym lub mniejszym stopniu odcisnął piętno na zachowaniach i nawykach społeczeństwa fot. pixabay.com/stevepb
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Badanie przeprowadzone wśród mikro-, małych i średnich firm wykazało, że ponad rok pandemii wywarł trwały wpływ na nasze zachowania. Jak czytamy w raporcie podsumowującym ankietę, wątpliwości w tej kwestii nie mają zarówno konsumenci, jak i firmy.
Przekonanie, że w większym lub mniejszym stopniu czas spędzony w dystansie społecznym, podczas gdy sklepy, restauracje, kina, teatry czy punkty usługowe były zamknięte, odcisnął piętno na zachowaniach i nawykach społeczeństwa, podzielają trzy na cztery firmy i trzech na czterech konsumentów.
Dalsza część artykułu (82%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
komentarze (0)