Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Pandemiczne nawyki klientów będą raczej szkodzić firmom niż pomagać

  • Autor: PAP
  • Data: 25-05-2021, 09:41
Jedna trzecia przedsiębiorców obawia się, że przynajmniej część nawyków klientów wyrobionych w czasie lockdownów przetrwa i będzie nadal negatywnie wpływać na prowadzone przez nich biznesy - wynika z opublikowanego we wtorek badania zrealizowanego dla Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor.
Pandemiczne nawyki klientów będą raczej szkodzić firmom niż pomagać
Czas spędzony w dystansie społecznym, podczas gdy sklepy, restauracje, kina, teatry czy punkty usługowe były zamknięte, w większym lub mniejszym stopniu odcisnął piętno na zachowaniach i nawykach społeczeństwa fot. pixabay.com/stevepb

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Badanie przeprowadzone wśród mikro-, małych i średnich firm wykazało, że ponad rok pandemii wywarł trwały wpływ na nasze zachowania. Jak czytamy w raporcie podsumowującym ankietę, wątpliwości w tej kwestii nie mają zarówno konsumenci, jak i firmy.

Przekonanie, że w większym lub mniejszym stopniu czas spędzony w dystansie społecznym, podczas gdy sklepy, restauracje, kina, teatry czy punkty usługowe były zamknięte, odcisnął piętno na zachowaniach i nawykach społeczeństwa, podzielają trzy na cztery firmy i trzech na czterech konsumentów.

Dalsza część artykułu (82%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!