Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Pasaż Grunwaldzki kontynuuje proces modernizacji

Należący do EPP Pasaż Grunwaldzki kontynuuje proces modernizacji. Po otwarciu nowej strefy gastronomicznej – FOODSTACJI – kolejne zmiany w zakresie architektury, funkcjonalności i bezpieczeństwa, objęły również pasaże, oświetlenie, przestrzenie zielone oraz ostatnio także łazienki.

Pasaż Grunwaldzki kontynuuje proces modernizacji
Pasaż Grunwaldzki kontynuuje proces modernizacji, fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 24-08-2020, 11:34

Pasaż Grunwaldzki zmodernizował łazienki. Nowa przestrzeń cechuje się wydzielonymi strefami, czytelnymi oznaczeniami i zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań technologicznych, które eliminują konieczność dotykania powierzchni i przedmiotów. Wnętrza nowych toalet ozdobiły dekoracje. Neony tworzą scenerię np. do gry konwencją #bathroomselfie. wrażenie potęgują strefy siedzisk ze ściankami z wielobarwnych paneli dekoracyjnych, których kolor zmienia się w zależności od kąta patrzenia oraz delikatne modułowe sufity.

– Projekt każdej przestrzeni w centrach EPP, niezależnie od skali, to oryginalna koncepcja łącząca nowoczesną funkcjonalność, dobry design i piękno wnętrz. Ważnym elementem jest od zawsze bezpieczeństwo, a bieżąca sytuacja sprawiła, że nasi klienci zaczęli jeszcze bardziej doceniać nowe rozwiązania. Ścieżka użytkownika w tzw. touchless toilets jest zaprojektowana tak, aby nie musiał on dotykać żadnej powierzchni w łazienkach, co wpływa na zwiększenie poczucia bezpieczeństwa – wyjaśnia Michał Głąb, architekt EPP.

Toalety w Pasażu Grunwaldzkim zostały wyposażone m.in. w zautomatyzowane spłuczki, podajniki mydła i żelu antybakteryjnego oraz suszarki uruchamiane przez fotokomórkę, które zgodnie z zaleceniami służb sanitarnych zostały czasowo wyłączone z użytkowania. Zadbano również o udogodnienia zaprojektowane z myślą o najmłodszych użytkownikach, m.in. toalety dla rodzica i dziecka, czy niskie umywalki dostosowane do potrzeb maluchów. Do dyspozycji rodzin jest również wygodny pokój rodzinny zaopatrzony m.in. w kuchenkę mikrofalową, przewijaki, fotele do karmienia, umywalki oraz zintegrowaną toaletę.

– Kontynuujemy proces modernizacji naszego centrum. Inspirujemy się nowymi trendami, sięgając po najnowsze osiągnięcia technologiczne, ale zawsze naszym nadrzędnym celem są potrzeby naszych klientów, którym chcemy zapewnić najwyższy komfort. Stawiamy też na niekonwencjonalny design, który będzie zaskakiwał naszych klientów i dostarczał im wyjątkowych doświadczeń związanych z wizytą w Pasażu Grunwaldzkim – mówi Paulina Stach, dyrektor Pasażu Grunwaldzkiego.

Zlokalizowany w samym sercu Wrocławia Pasaż Grunwaldzki to jedno z centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku. Ofertę centrum tworzy blisko 200 punktów handlowych, usługowych oraz restauracyjnych. Do dyspozycji klientów jest 1400 miejsc na zadaszonym parkingu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Pasaż Grunwaldzki RSS ALERT    /    galerie handlowe RSS ALERT    /    centra handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.248.180
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!