PCK, P&G oraz Carrefour ruszyły z akcją na rzecz potrzebujących dzieci
- Autor: kurier.pap.pl
- Data: 01-06-2017, 10:48
W najuboższych rodzinach częstym problemem jest zaspokojenie podstawowych potrzeb - zapewnienie żywności, ubrań, a także środków higieny i czystości. Negatywne skutki sytuacji tych rodzin najbardziej odczuwają dzieci. Brak podstawowych rzeczy w domu niekorzystnie wpływa na ich rozwój i dorastanie. PCK, najstarsza w Polsce organizacja humanitarna, od lat dociera z pomocą do dzieci z najuboższych rodzin. Procter & Gamble i Carrefour Polska właśnie rozpoczęły program „Mała pomoc, wielka radość", którego celem jest pomoc potrzebującym rodzinom, podopiecznym PCK.
"Przez 365 dni w roku robimy wszystko, co w naszej mocy, aby poprawiać życie naszych podopiecznych. Wielu z nas nawet nie zdaje sobie sprawy, jak niewiele trzeba, by choć trochę podnieść poziom życia rodzin, którymi się opiekujemy. Nawet takie podstawowe produkty, jak środki czystości czy higieny mogą w znaczący sposób poprawić warunki, w jakich dorastają dzieci i młodzież" - tłumaczyła Jolanta Chełmińska, Członek Prezydium Zarządu Głównego PCK.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Brak podstawowych rzeczy w domu ma znacznie szerszy wymiar. "Dla dzieci w wieku szkolnym bardzo ważnym źródłem wiedzy o nich samych jest grupa rówieśnicza. To m.in. dzięki informacjom zwrotnym od innych, młody człowiek kształtuje samoocenę, pozytywną bądź negatywną. Dzieci, które żyją w niedostatku, które różnią się w istotny sposób od innych, mogą stać się ofiarami wykluczenia społecznego. Dlatego zapewnienie dzieciom godnych warunków życia jest tak istotne dla ich prawidłowego rozwoju. W przeciwnym razie naraża się je na brak poczucia akceptacji, które jest jedną z ważniejszych potrzeb życiowych dzieci" - zaznaczyła psycholog, Dorota Maciejec.
Program „Mała pomoc, wielka radość" ma szansę to poprawić. Wszyscy klienci sklepów Carrefour, którzy do 26 czerwca kupią produkty P&G, takie jak pieluszki i chusteczki Pampers, produkty do pielęgnacji włosów (Head&Shoulders, Pantene i Aussie), produkty do pielęgnacji tkanin i domu (Ariel, Vizir, Lenor, Fairy, AmbiPur), produkty do higieny intymnej (Always, Naturella, Discreet), produkty do higieny jamy ustnej (Oral-B i Blend-a-Med) oraz produkty Gillette, Gillette Venus i Old Spice, mogą przyczynić się do poprawy życia najmłodszych podopiecznych PCK.

więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Długi weekend: Jak są czynne Carrefour, Kaufland, Intermarche, Żabka i Polomarket?
-
W Carrefourze można oddać do recyklingu kapsułki po kawie
-
Napój Krzyś w szklanej butelce na półkach Carrefoura
-
Carrefour szuka małych, lokalnych dostawców i wspiera start-upy [WIDEO]
-
Start-upy nagrodzone przez Carrefour zorganizowały "kolację przyszłości"
-
InPost Fresh dostarczy zakupy dla klientów Carrefoura
-
Mid Europa Partners: Najpierw zainwestowali w Żabkę, teraz kupili Carrefoura. Kim są?
-
Carrefour: koncepty poniosły klęski na polskim rynku. Nowy właściciel sprzeda sieć [TYLKO U NAS]
-
Carrefour i Auchan pod lupą UOKiK! Zastrzeżenia budzą niektóre opłaty
-
Carrefour Polska sprzedany! Na ten ruch zanosiło się od lat
komentarze (0)