Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Piotr i Paweł: 100-lecie niepodległości to motyw przewodni nowej kampanii marketingowej

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 02-11-2018, 12:42
Co roku mieszkańcy Poznania - i nie tylko - ruszają na poszukiwanie najlepszego świętomarcińskiego specjału. W ślad za tym poznańska sieć startuje z kampanią promującą ten wielkopolski przysmak. Piotr i Paweł to sieć, która sprzedaje ponad 25% ogólnej produkcji certyfikowanych rogali świętomarcińskich.
Piotr i Paweł: 100-lecie niepodległości to motyw przewodni nowej kampanii marketingowej
fot. materiały prasowe

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Rogal świętomarciński to tradycyjny przysmak, którym w Poznaniu świętowane są imieniny Św. Marcina. Tegoroczne obchody imienin Św. Marcina to także obchody 100-lecia odzyskania niepodległości Polski. Poznań jest miastem szczególnie związanym z tymi wydarzeniami, m.in. ze względu na wybuch Powstania Wielkopolskiego poprzedzony przyjazdem Ignacego Paderewskiego do stolicy Wielkopolski.

100-lecie odzyskania niepodległości to w związku z tym motyw przewodni kampanii, z którą startuje Piotr i Paweł. – Jest to szczególne święto tak dla mieszkańców Poznania, jak i dla wszystkich Polaków. Jesteśmy polską siecią z tradycjami i chcemy to pokazać w naszej ciekawej kampanii promującej rogala świętomarcińskiego – podkreśla Marek Miętka, Prezes sieci Piotr i Paweł.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!