Piotr i Paweł stawia na akcje tematyczne
Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych sieci sklepów Biedronka, podkreslał niedawno, że każda akcja tematyczna to ważny element, który przyciąga klientów i pobudza ich zainteresowaniem, co przekłada się na wyższą sprzedaż.
Akcje tematyczne to również ważny element polityki sieci Lidl. Zdaniem Andrzeja Wojciechowicza, doradcy w firmie FMCG Business Consulting, tego rodzaju kampanie zachęcają do odwiedzenia sklepu przez klientów, którzy do tej pory nie robili w nim zakupów.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Przypomnijmy, Piotr i Paweł chce zacząć pozycjonować się jako market na codzienne zakupy dla wszystkich klientów, niezależnie od zasobności ich portfela. Aby osiągnąć zamierzony efekt, sklepy Piotr i Paweł zaproponowały klientom m.in. nową, specjalnie zaprojektowaną gazetkę promocyjną. Sieć postawiła na agresywną obniżkę cen 16 produktów, liderów swoich kategorii produktowych.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Czy spółki z Grupy Piotr i Paweł spłaciły swoje zobowiązania?
-
Piotr i Paweł: zakończenie postępowania restrukturyzacyjnego
-
Dwie spółki z Grupy Piotr i Paweł wykonały układy z wierzycielami
-
Piotr i Paweł: zakończyło się ostatnie postępowanie sanacyjne
-
Trzy nowe sklepy Eurospar zastąpiły placówki Piotr i Paweł
-
Grupa Piotr i Paweł: Sąd oddalił zażalenia na zatwierdzenie układów
-
Eurospar otwarty w Pile w miejsce sklepu Piotr i Paweł
-
Pod marką Spar działa 70 proc. sklepów Piotr i Paweł
-
Grupa Piotr i Paweł: sąd zatwierdził układ z wierzycielami
-
Spotkanie wierzycieli Piotra i Pawła 21 września
- Mleczarnia z Ciechanowa kupiła zakład w Ozorkowie
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
komentarze (1)
Lidla czas kopiować ????? A podobno to delikatesy ...: )
Odpowiedz