Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Piotr i Paweł w 2018 roku: Trudna droga przez zmiany

  • Autor: OW, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 10-12-2018, 10:10
Dla sieci handlowej Piotr i Paweł rok 2018 to burzliwy czas zmian, poszukiwań inwestorów finansowych i strategicznych oraz nadziei na pozytywne zakończenie przemian. Co się działo w sieci od stycznia do grudnia 2018 roku i jakie są perspektywy na przyszłość?
Piotr i Paweł w 2018 roku: Trudna droga przez zmiany
fot. materiały prasowe

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Sieć Piotr i Paweł już pod koniec 2017 r. rozpoczęła poszukiwania inwestora. Na początku lutego 2018 Robert Krzak, ówczesny prezes Forum Polskiego Handlu oraz członek Rad Nadzorczych w sieci „Piotr i Paweł” rozmawiał o tym z naszą redakcją: – Firmy mające około jednoprocentowe udziały rynkowe mają znacznie gorsze warunki zakupowe i potrzebują większej skali zakupowej, większej skali operacji. I z tego tytułu rozpoczęliśmy poszukiwanie inwestora, który wzmocniłby firmę – po stronie warunków zakupowych lub po stronie finansowej, tak, żebyśmy mogli prowadzić bardziej bezpośrednią konkurencję z gigantami handlowymi – tłumaczył.

Pod koniec lutego 2018 r. sieć poinformowała o pozyskaniu inwestora finansowego w postaci funduszy zarządzanych przez TFI Capital Partners z notowanej na warszawskiej giełdzie Grupy Capital Partners – polskiego, niezależnego podmiotu inwestycyjnego z doświadczeniem w projektach typu private equity. Sfinalizowana umowa inwestycyjna weszła w życie niezwłocznie, ponieważ nie wymagała zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.  

Dalsza część artykułu (87%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Poznaniak 2018-12-10 22:00:11

    Nie dadzą rady dopóki w magazynie logistycznym zamiast towaru z kosmosu nie pojawią się podstawowe marki których poszukują klienci i do których klienci przez lata zostali przyzwyczajeni .

    Odpowiedz
    • również 2018-12-12 08:12:18

      Masz rację... osobiście znam wybitnych dostawców "marek premium", którzy wspomagają się w procesie zakupowym, jeśli mnie rozumiesz ;) importując badziewie, byle nie było znane na naszym rynku, i opychają to do PiP z ogromną marżą. Ma być ładnie zapakowane, nieznane i jak najtańsze. Tal zresztą w początkowej fazie było np. z Barillą. Eldorado nieco się ukryciło kiedy scentralizowano zakupy ale... nie wiem jak dziś ale jeszcze z rok temu rządziła prywata w kwestii zakupów.

      Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!