Piotr i Paweł z pierwszym supermarketem w Jeleniej Górze
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 20-07-2017, 11:31

Sklep będzie otwarty codziennie w godzinach od 8.00 do 21.00 od poniedziałku do soboty, natomiast w niedzielę od 9.00 do 20.00.
Sklep funkcjonuje w programie lojalnościowym „Po2jamy Rabaty”. Pogram ten pozwala wybrać pomiędzy opcją natychmiastowego rabatu, która była dotychczas realizowana na kartach lojalnościowych, a odkładania środków na karcie i późniejszego ich wykorzystywania. Klienci, którzy zdecydują się na drugą opcję, mogą wykorzystywać je na zakup produktów ze specjalnie przygotowanego „Katalogu produktów Po2jamy Rabaty”. Produkty te dostępne są za 50% ceny, przy czym cena produktu na półce, obniżana jest o 25% środkami pobranymi z karty klienta, a do tego Piotr i Paweł podwaja rabat i obniża cenę jeszcze o dodatkowe 25% wartości produktu.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Dodatkowo sklep objęty jest programem 5 Gwarancji. Sieć supermarketów Piotr i Paweł dzięki programowi wprowadziła nową jakość na rynku, czyli połączenie elegancji wraz z przystępną ceną.
Piotr i Paweł osiągnął w roku 2016 obrót na poziomie 2.233 mld, nowy rok rozpoczął nowymi projektami: usługą samodzielnego skanowania zakupów w 8 placówkach oraz wdrożonym programem lojalnościowym „Po2jamy Rabaty” we wszystkich sklepach. Sieć Piotr i Paweł posiada obecnie 146 sklepów w całej Polsce, w każdym województwie. W planach są kolejne otwarcia w 2017 roku.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Pat cukrowy powinien zmienić strategie zakupowe sieci handlowych?
-
Rekordowa inflacja w UK. Sklepy zabezpieczają ser i mięso przed kradzieżą
-
Będzie więcej ukraińskich produktów w Biedronce i Lidlu? "Już na koniec wakacji"
-
Dino ma już 1975 sklepów. W 2022 roku przybyły 162 placówki
-
Prezes Netto: Klienci szukają taniej żywności
-
Euro Sklep kończy 25 lat
-
Lidl obiecuje chronić polskie rodziny przez inflacją. O co chodzi?
-
Sieci źle oznaczają ceny. Biedronka, Kaufland, Auchan ukarani przez UOKiK
-
Tesco nie ma dobrej passy. Sprzedaż na rodzimym rynku spada. Sieć podaje powody
-
Dlaczego hipermarkety tracą rynek? "Konsumenci szukają prostszych rozwiązań"
- Prezes SPP: Chleb jest najbardziej podstawowym produktem (wywiad)
- Lista firm z branży piekarniczo-cukierniczej
komentarze (0)