• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

PKN Orlen chce otworzyć na stacjach ok. 200 barów Stop Cafe Bistro

W 2009 roku PKN Orlen skupi się na rozwoju sieci Stop Cafe Bistro - bardziej rozbudowanego z dwóch formatów nowych barków lokalizowanych na stacjach premium Orlenu. Docelowo ma ich powstać około 200.
  • wnp.pl
  • Autor: Piotr Apanowicz, wnp.pl, portalspozywczy.pl
  • Data: 14-01-2009, 21:06
PKN Orlen chce otworzyć na stacjach ok. 200 barów Stop Cafe Bistro

Nowy format barów na stacjach własnych Orlen, o nazwie Stop Cafe, wprowadzony został na polski rynek w połowie stycznia 2008 roku. W ciągu czterech pierwszych miesięcy otwarto 380 placówek tego typu.

Bistra tej sieci dzielą się na dwa rodzaje: Stop Cafe, w których serwowane są gorące napoje, słodkie przekąski i kanapki oraz Stop Cafe Bistro, gdzie dochodzą również ciepłe posiłki.

W połowie ubiegłego roku Orlen zakładał, że z końcem 2008 roku liczba barów obu rodzajów przekroczy łącznie 600 obiektów. Tych planów nie udało się jednak zrealizować.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Obecnie na polskim rynku działają 404 bary Stop Cafe oraz 26 placówek Stop Cafe Bistro (w sumie 430 obiektów). Docelowo mają się one znaleźć na wszystkich stacjach własnych kategorii premium, ale nie wiadomo czy nastąpi to w 2009 roku.

Jak się dowiedzieliśmy, liczba barków Stop Cafe jest już bliska docelowej, ma ich być bowiem w sumie ok. 420-430. Natomiast liczba barów Stop Cafe Bistro, lokalizowanych na największych stacjach, ma wzrosnąć niemal dziesięciokrotnie, do ponad 200 placówek.

- Plany rozwoju na ten rok mamy ambitne, ale szczegółów - ze względu na fakt, że budżet na ten rok nie został jeszcze zatwierdzony przez radę nadzorczą spółki, na razie nie będziemy ujawniać - powiedziano nam w biurze prasowym koncernu.

W najbliższym czasie spółka ma także podjąć decyzję o tym, czy wprowadzać koncept barów Stop Cafe na stacje franczyzowe.

Spółka ocenia, że klienci stacji dobrze odebrali nowy format barów na stacjach Orlenu, co przyczyniło się do wzrostu marży pozapaliwowej na stacjach koncernu.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!