Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

PKN Orlen: W 2016 r. stawiamy na dalszy rozwój oferty gastronomicznej

- W tym roku koncentrowaliśmy się zarówno na zwiększaniu liczby Stop Cafe i Stop Cafe Bistro, jak i poszerzaniu istniejącej oferty gastronomicznej. Przyszły rok upłynie pod znakiem dalszego rozwoju oferty gastronomicznej w kierunku zwiększania oferty produktów robionych na miejscu lub o krótkim terminie ważności - mówią serwisowi www.portalspozywczy.pl przedstawiciele biura prasowego PKN Orlen.

PKN Orlen: W 2016 r. stawiamy na dalszy rozwój oferty gastronomicznej

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 21-12-2015, 11:45

PKN Orlen, w odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów, rozwija ofertę pozapaliwowa w tym Stop Cafe i Stop Cafe Bistro - po III kwartale br. ich liczba wynosiła 1335. W samym III kwartale tego roku otwarto 27 nowych konceptów gastronomicznych na stacjach Orlen. 

- W 2015 r. koncentrowaliśmy się zarówno na zwiększaniu liczby Stop Cafe i Stop Cafe Bistro, jak i poszerzaniu istniejącej oferty gastronomicznej. Zgodnie z planem promocji oraz rozwojem kategorii wprowadzaliśmy do oferty nowe produkty w każdej kategorii - łącznie kilkadziesiąt nowych produktów lub ich wariantów na różnych stacjach. Kluczowe nowości przyjęte z dużym sukcesem to Hot Dog z parówką z szynki oraz Mega HOT Roll z mięsem z indyka, nowe zapiekanki oraz dalszy rozwój oferty kanapek robionych na miejscu Mniam - informuje serwis www.portalspozywczy.pl biuro prasowe PKN Orlen.

Przyszły rok upłynie pod znakiem dalszego rozwoju oferty gastronomicznej w kierunku zwiększania oferty produktów robionych na miejscu lub o krótkim terminie ważności.

PKN Orlen w ramach obszaru detalicznej stawia na zrównoważony rozwój, zgodnie z założeniami przyjętej strategii koncernu w tym segmencie. - W 2015 r. uruchomiliśmy zarówno kolejne nowe obiekty w sieci własnej jak i na zasadzie franszyzy. Jednocześnie intensywnie rozwijaliśmy sprzedaż pozapaliwową. Stawiamy głównie na rozwój już posiadanej sieci stacji paliw. Planujemy dalsze inwestycje w zakresie poprawy funkcjonalności i standardów istniejących już obiektów oraz wprowadzanie i ulepszanie kolejnych nowych produktów i usług - zapewnia biuro prasowe PKN Orlen.

Według zapowiedzi po upływie roku, czyli mniej więcej w tym momencie, spółka PKN Orlen miała dokonać podsumowania projektów na stacjach paliw prowadzonych z Tesco i Grupą Eurocash. Władze miały podjąć decyzję, z którym z partnerów projekt będzie kontynuowany. Jaki jest efekt testów?  

- W przypadku Tesco obecnie jesteśmy w trakcie analiz projektu testowego i możliwości potencjalnej dalszej współpracy. Z kolei w ramach współpracy z grupą Eurocash testy nadal trwają. Dopiero po ich zakończeniu przyjdzie czas na analizy i podsumowania. Dlatego na ten moment trudno mówić o szczegółach czy dalszych planach w tym zakresie - zapewniają przedstawiciele biura prasowego PKN Orlen.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

PKN Orlen RSS ALERT    /    rynek stacji benzynowych w Polsce RSS ALERT    /    Stop Cafe RSS ALERT    /    Stop Cafe Bistro RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.234.223.229
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!