Płatności online nadal zyskują na popularności
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 04-08-2014, 12:53
Płatności online stają się naturalnym wyborem przy zakupach internetowych, które już na stałe wpisały się w codzienne zakupy dzisiejszych konsumentów. Dedykowane serwisy płatności typu PayPal, przelew bankowy, płatności NFC to najbardziej popularne sposoby dokonywania płatności bezgotówkowych. - Rozwój technologiczny, którego jesteśmy świadkami sprawił, że rynek e-commerce przeistoczył się w m-commerce, oferując znacznie szerszy zakres usług - mówi Matt Komorowski, szef sprzedaży PayPal na Europę Środkową i Centralną.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Jak podają autorzy raportu „E-Commerce w Polsce 2014. Gemius dla e-Commerce Polska" najpopularniejszym sposobem dokonywania płatności za internetowe zakupy są serwisy płatności. Z tego sposobu regulowania zobowiązań korzysta blisko 40 proc. internautów. Wyniki te potwierdza Michał Rokosz, dyrektor generalny foodpanda w Europie Środkowej i Wschodniej - Blisko połowa zamówień jest finalizowana za pośrednictwem serwisów płatności online. Rosnące potrzeby klientów powodują, że na rynku pojawiają się zupełnie nowe rozwiązania, które ułatwiają konsumentom dokonywanie płatności. Z przelewów bankowych korzysta co trzeci zapytany internauta, a z płatności przy odbiorze - co piąty.Według danych serwisu foodpanda, pozwalającego zamówić jedzenie online, już 1/3 Polaków przy zamawianiu jedzenia do domu czy pracy korzysta ze smartfona czy tabletu.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Wg prognoz w 2021 r. branża e-commerce wzrośnie o kolejne 14 proc
-
Wybieramy e-zakupy ze względu na wygodę i oszczędność czasu
-
Nowe trendy zakupowe na Walentynki: lokalnie i przyjaźnie dla środowiska
-
Badanie: W tym roku co trzeci prezent zostanie kupiony za pomocą smartfona lub tabletu
-
Bezpieczeństwo zakupów mobilnych i sprzedaż przez media społecznościowe to główne trendy w e-handlu (raport)
-
PayPal uruchamia nową platformę płatniczą dla sklepów internetowych
-
PayPal na EEC 2019: Młodzi konsumenci starają się optymalizować czas
-
EEC 2019: The future of the market. Nowy konsument (relacja + zdjęcia)
-
Polacy otwarci na usługi finansowe oferowane przez firmy technologiczne (badanie)
-
Wiceprezes SM Lazur: e-commerce daje większe możliwości sprzedaży niż współpraca z sieciami handlowymi (wideo)
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
- Wpływ wojny na rynek żywnościowy przejawia się na kilku płaszczyznach
komentarze (0)