Płeć konsumenta ma znaczenie przy planowaniu strategii sprzedaży
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 18-06-2013, 13:00
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Czasy, w których decyzję zakupu podejmowali wyłącznie mężczyźni i to pod ich dyktando powstawały nowe usługi i produkty, odeszły do lamusa. Wraz z emancypacją, karierą zawodową i rosnącą siłą nabywczą, rola kobiety się zmieniła. Według szacunków Boston Consulting Group, już w 2028 roku kobiety w USA będą średnio zarabiały więcej niż mężczyźni, a ich siła nabywcza za 5 lat wyniesie ok. 28 bilionów dolarów. Co prawda trudno uwierzyć, że w Polsce taka zmiana nastąpi w szybkim czasie, ale należy się jej spodziewać również w naszym kraju. Taka sytuacja nie oznacza jednak, że mężczyźni przestaną się liczyć w procesie podejmowania decyzji. Zatem poznanie różnic w zachowaniach nabywczych kobiet i mężczyzn pozwala na lepsze dopasowanie oferty, właściwy przekaz komunikacyjny i skuteczne budowanie relacji interpersonalnych.
Męskie i kobiece wybory
komentarze (0)