Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Poczta Polska: Coraz mniej listów, coraz więcej handlu

  • Autor: AW
  • Data: 10-08-2022, 10:56
Blisko 80% urzędów i filii pocztowych Poczty Polskiej generuje straty w związku ze spadającym z roku na rok wolumenem przesyłek listowych, które były dotychczas głównym źródłem dochodu.  Sprzedaż asortymentu jest jednym z kluczowych czynników, które ograniczają negatywne następstwa finansowe utrzymywania nierentownej sieci placówek.
Poczta Polska: Coraz mniej listów, coraz więcej handlu
W ubiegłym roku klienci zakupili w placówkach pocztowych produkty za prawie 350 mln zł. fot. mat. pras.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W ubiegłym roku klienci zakupili w placówkach pocztowych produkty za prawie 350 mln zł. Dane za pierwsze półrocze br.  wskazują, że w roku 2022  Spółka osiągnie dodatnią dynamikę w zakresie sprzedaży towarów.

Co można kupić na poczcie?

Jak podaje spółka, pozytywne wyniki to efekt ewaluacji oferty oraz dostosowania asortymentu. Porównując rok do roku, jedną z największych dynamik sprzedaży – ok. 140% – Spółka zanotowała w zakresie sprzedaży towarów okolicznościowych. Do tej grupy asortymentowej zaliczane są np. akcesoria i towary osobiste (m.in. portfele, torebki), artykuły regionalne, pamiątki, dekoracje. 

Dalsza część artykułu (83%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!