Partnerzy portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Poczta Polska przywraca możliwość wysyłki listów i paczek do kolejnych krajów

Wraz ze stopniowym znoszeniem ograniczeń wynikających z koronawirusa, Poczta Polska rozszerzyła możliwość wysyłania paczek i listów do kolejnych krajów - podał w poniedziałek operator. Od 6 sierpnia do oferty wróciła m.in. Holandia, Czechy i Norwegia.

Poczta Polska przywraca możliwość wysyłki listów i paczek do kolejnych krajów
Poczta Polska przywraca możliwość wysyłki listów i paczek do kolejnych krajów, fot. shutterstock

Poczta wyjaśniła, że w związku z COVID-19, obecnie obsługiwanych jest blisko 60 krajów. Od 6 sierpnia - przesyłki najszybszej kategorii (EMS) - można wysyłać m.in. do Czech, Holandii, Norwegii i Szwajcarii. Obecnie przesyłki najszybszej kategorii są dostarczane do 10 państw. Paczki można nadawać z kolei do 40. W ostatnim czasie przywrócono możliwość wysyłania przesyłek do m.in. Liechtensteinu, Macedonii Północnej, Japonii, Singapuru, na Sri Lankę czy na Maltę.

Pod adresem (https://www.poczta-polska.pl/poczta-polska-ponownie-rozszerza-mozliwosc-wysylania-przesylek-zagranicznych/) znajdują się aktualne informacje do których państw można wysłać paczkę czy list za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Poczta przypomniała, że 14 marca wobec braku stałych połączeń lotniczych operator zawiesił przyjmowanie przesyłek wysyłanych za granicę. "Niezwłocznie przystąpiono do poszukiwania innych możliwości transportu i przywracania ruchu listów i paczek do kolejnych krajów europejskich i pozaeuropejskich. Obecnie wykorzystywany jest głównie transport lotniczy, drogowy oraz morski. To duża zmiana dla międzynarodowej wymiany przesyłek, która głównie opierała się na transporcie lotniczym, umożliwiającym szybkie dostawy" - zwrócono uwagę.

Operator zapewnił, że wraz ze stopniową likwidacją ograniczeń wynikających ze stanu epidemii będzie możliwe przywracanie szerokiej oferty przesyłek ekonomicznych, priorytetowych i kurierskich.

"Przez cały czas Poczta Polska analizuje sytuację i pozostaje w stałym kontakcie z zagranicznymi operatorami pocztowymi, by sukcesywnie uruchamiać wysyłanie przesyłek zagranicznych do kolejnych krajów" - podkreślono.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Poczta Polska RSS ALERT    /    przesyłki RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.248.180
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!