Poczta Polska: rośnie zainteresowanie usługami online
Poczta Polska w 2020 r. odnotowała 40% wzrost zainteresowania klientów usługami pocztowymi za pośrednictwem e-Formularzy oraz 25% wzrost sprzedaży e-kartki na platformie Envelo - poinformowała spółka w środowym komunikacie.
W 2020 roku klienci Poczty Polskiej wykazywali o 40% wyższe zainteresowanie usługami pocztowymi zgłaszanymi online za pośrednictwem e-Formularzy, niż w roku 2019. Największy wzrost zainteresowania klientów dotyczy usług: polecony do skrzynki (ponad 70%), eINFO-awizo (ponad 60%), przechowywania przesyłek (ponad 60%) oraz żądania dosyłania (40%).
Od sierpnia 2020 r. chęć skorzystania z wybranych usług Poczty Polskiej można zgłaszać online, a swoją tożsamość potwierdzać przy użyciu profilu zaufanego. Profil zaufany pozwala na szybkie i wygodne skorzystanie z e-Formularzy. Zamówienie wybranych usług przebiega szybko i sprawnie. Polega na wypełnieniu krótkiego formularza dostępnego na stronie https://eformularze.poczta-polska.pl/. Wystarczy wybrać usługę, zalogować się do profilu zaufanego oraz wypełnić formularz zlecenia usługi. Po wykonaniu tych czynności – Poczta Polska na wskazany adres e-mail przekaże klientom potwierdzenie świadczenia danej usługi.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.