Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Poczta Polska umożliwia nadawanie przesyłek do kolejnych krajów

Operator narodowy przywrócił możliwość wysyłania przesyłek do Argentyny, Czarnogóry, Kenii, Pakistanu i Tunezji. Natomiast 22 września wprowadził możliwość wysyłania paczek priorytetowych do Japonii.

Poczta Polska umożliwia nadawanie przesyłek do kolejnych krajów
Poczta Polska umożliwia nadawanie przesyłek do kolejnych krajów, fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 25-09-2020, 14:58

Klienci Poczty Polskiej mogą wysyłać przesyłki do ponad 60 państw na świecie. W ostatnich dniach Poczta uruchomiła wymianę korespondencji ze słynącą z tanga i wirtuozów piłkarskich Argentyną, gwiazdą wybrzeża Adriatyku – Czarnogórą, rozsławioną przez afrykańskie safari Kenią oraz niezwykłą krajobrazowo Tunezją. Kilka dni wcześniej pojawiła się nowa możliwość wysyłania paczek priorytetowych do Kraju Kwitnącej Wiśni, czyli Japonii.

- Przypomnijmy, że Poczta Polska odpowiada za przesyłkę na terenie naszego kraju. Za to, co dzieje się z nią dalej oraz w jakim ostatecznie dotrze ona stanie, odpowiadają inne poczty na drodze, którą podąża przesyłka. Należy się liczyć z możliwymi opóźnieniami doręczeń przesyłek w związku z utrudnieniami na drogach europejskich oraz ograniczeniami prac służb eksploatacyjnych operatorów pocztowych w Polsce i zagranicą – mówi Justyna Siwek, rzecznik PP.

Opóźnienia wynikają z ograniczeń zwłaszcza w transporcie lotniczym do niektórych krajów oraz opóźnieniach w pracach służb eksploatacyjnych operatorów pocztowych.

Klienci w Polsce mogą od 3 września wysłać przesyłki kurierskie (EMS) do kolejnych państw takich jak: Austria, Białoruś, Bułgaria, Grecja, Irlandia, Islandia, Norwegia, Singapur, Słowacja, Węgry i Wielka Brytania.

Przesyłki kurierskie, które są zaliczane do najszybciej doręczanych, można obecnie wysyłać w sumie do 20 państw, min. Niemiec i Holandii. Paczki pocztowe można natomiast nadawać do ponad 40 krajów.

- Poczta Polska analizuje sytuację na rynku pocztowym i pozostaje w stałym kontakcie z zagranicznymi operatorami pocztowymi, by sukcesywnie uruchamiać wysyłanie przesyłek zagranicznych do kolejnych krajów. Nie zawsze jest to jednak możliwe tak szybko, jak byśmy tego chcieli i do tych krajów, o które pytają nas klienci. Ostatnio np. o Tybet. Operatorzy pocztowi podlegają miejscowemu prawu i zaleceniom związanym m.in. z koronawirusem – dodaje Siwek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Poczta Polska RSS ALERT    /    przesyłki RSS ALERT    /    paczki RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.170.78.142
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!