Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Poczta Polska wprowadza nową usługę dla odbiorców paczek

Poczta Polska wprowadza kolejne udogodnienie dla klientów korzystających z usług paczkowych. Obsługa paczek nadanych przez system Elektronicznego Nadawcy lub platformę Envelo będzie szybsza w blisko 400 placówkach pocztowych. Przy dedykowanych, specjalnie oznaczonych okienkach będzie też można sprawniej odebrać paczki nadane z opcją Odbiór w Punkcie.

Poczta Polska wprowadza nową usługę dla odbiorców paczek
Poczta Polska wprowadza udogodnienie dla klientów korzystających z usług paczkowych. fot. mat. pras.

Autor: informacja prasowa
Data: 02-10-2020, 16:06

Nowe rozwiązanie typu fast track zostanie wprowadzone m.in. w największych miastach Polski. W wytypowanych placówkach  klienci odbierający lub wysyłający przesyłkę KEP (kurierską, ekspresową i paczkę) będą obsługiwani poza kolejnością. Dedykowane okienko będzie oznaczone specjalną naklejką. Szczegółowa lista placówek znajduje się na stronie Poczty.

- Poczta Polska stawia na cyfrowe rozwiązania. Spółka chce być nadal jednym z liderów rynku KEP w Polsce. W związku z tym oferujemy cały szereg usług i rozwiązań, które gwarantują sprawną i wygodną obsługę przesyłek. Jednym z takich rozwiązań jest Paczka+. Do końca roku wszyscy, którzy nadadzą Paczkę+ przy wykorzystaniu aplikacji elektronicznej otrzymają dodatkowy rabat. Usprawnienie obsługi paczek nadawanych w formie elektronicznej przez klienta to kolejne korzystne rozwiązanie dla osób, które cenią sobie wygodę – mówi Tomasz Zdzikot, prezes zarządu Poczty Polskiej. 

Z nowej oferty Poczty Polskiej  będą mogli skorzystać klienci odbierający przesyłki w ramach usługi Odbiór w Punkcie oraz osoby wysyłające paczki dzięki platformie cyfrowej Envelo. Nowe rozwiązanie umożliwia  wygodne nadawanie przesyłek bez potrzeby wydrukowania – we własnym zakresie – nalepki adresowej. W takiej sytuacji klient po podaniu numeru przesyłki zarejestrowanej w Elektronicznym Nadawcy otrzyma od pracownika obsługi wydrukowaną nalepkę. Z nowej oferty będą mogły skorzystać również ci, którzy chcą dokonać zwrotu nietrafionego zakupu. To szczególnie korzystne rozwiązanie dla osób, które nie mają drukarki.

 - Poczta Polska znajduje się w ścisłej czołówce firm o największym wolumenie przesyłek KEP. Wprowadzając nową usługę Spółka dąży do usprawnienia usługi kurierskiej, która jest kluczowa dla sektora e-commerce oraz klientów, którzy coraz częściej korzystają z e-zakupów – dodaje Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.

Usługi kurierskie, ekspresowe i paczkowe obsługujące sprzedaż internetową stanowią trzon tworzonej właśnie nowej strategii Poczty Polskiej. Szacuje się, że w tym roku polski e-commerce osiągnie wartość w 100–120 mld zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Poczta Polska RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.170.78.142
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!