Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Poczta Polska: wzrost zainteresowania usługami cyfrowymi i płatnościami bezgotówkowymi

Poczta Polska odnotowuje wzrost zainteresowania usługami cyfrowymi oraz płatnościami bezgotówkowymi. W porównaniu do danych z 2019 roku, transakcji dokonywanych w Poczcie BLIKiem było więcej o 123%, a liczba płatności dokonywanych kartą wzrosła o ok. 24%.

Poczta Polska: wzrost zainteresowania usługami cyfrowymi i płatnościami bezgotówkowymi
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 24-09-2020, 15:25

Wzrost płatności bezgotówkowych i zwiększenie zainteresowania aplikacją mobilną Autopay Banku Pocztowego – to tendencje, jakie w ostatnich miesiącach zaobserwowała Poczta Polska. Spółka w coraz szerszym zakresie umożliwia klientom korzystanie z usług pocztowych, finansowych i ubezpieczeniowych w sposób mobilny.  Największy pod względem liczby płatności kartą wzrost miesiąc do miesiąca nastąpił w Poczcie w marcu br. Zauważalne jest  większe zainteresowanie płatnościami bezgotówkowymi za przesyłki pobraniowe u kurierów Poczty Polskiej, gdzie odnotowano wzrost liczby wykonanych płatności kartą o ponad 118 % w porównaniu do 2019 r.

Klienci Banku Pocztowego mogą płacić zbliżeniowo, korzystając z Garmin Pay, GooglePay i Apple Pay. Grupa Poczty Polskiej oferuje  bankową aplikację mobilną, będącą odpowiedzią Banku Pocztowego na oczekiwania klientów w zakresie cyfrowej ich obsługi.  Aplikacja EnveloBank powstała w 2017 roku, jednak w okresie pandemii wprowadzono dodatkowe udogodnienia dla klientów, np. posiadaczom iphone’ów udostępniono autoryzację za pomocą technologii FaceID, czyli możliwości logowania i zatwierdzania przelewów poprzez biometryczne rozpoznawanie twarzy klienta.

- Korzystanie z rozwiązań cyfrowych coraz bardziej interesuje klientów, a my, wychodząc naprzeciw tym potrzebom, proponujemy rozwiązanie proste i zarazem przyjazne użytkownikom. Liczymy, że zapewnią nam one zadowalające rezultaty biznesowe. Płatności bezgotowkowe są wygodne i bezpieczne, zachęcamy naszych klientów do tej formy zapłaty, oferując cały wachlarz możliwości – od karty płatniczej po coraz popularniejszego BLIK-a – mówi Tomasz Zdzikot, prezes Poczty Polskiej.

Pandemia koronawirusa przyspieszyła transformację cyfrową wielu sektorów gospodarki, administracji, służby zdrowia i szkolnictwa. Wiele zmian zaszło także na rynkach, na których działa Poczta Polska. Spółka  konsekwentnie przygotowuje się do pełnienia funkcji narodowego operatora cyfrowego. Celem jest zapewnienie klientom świadczenia jak największej liczby usług, z których będą mogli korzystać bez wychodzenia z domu. Będą mogli odebrać urzędowe pisma, przesłać do wybranych instytucji dokumenty lub załatwić jakąś urzędową sprawę.

więcej informacji:

przesyłki RSS ALERT    /    przesyłki kurierskie RSS ALERT    /    przesyłki pocztowe RSS ALERT    /    Poczta Polska RSS ALERT    /    płatności bezgotówkowe RSS ALERT    /    usługi cyfrowe RSS ALERT    /    BLIK RSS ALERT    /    transakcje bezgotówkowe RSS ALERT    /    Tomasz Zdzikot RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.102.38
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!