Poczta Polska: z usługi eSkrzynka skorzystało niemal 4,5 tys. osób
- Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
- Data: 25-01-2021, 11:47
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Usługa eSkrzynki jest realizowana już po raz drugi. Po raz pierwszy Poczta Polska udostępniła możliwość założenia eSkrzynki i odbioru listów poleconych przez internet pod koniec kwietnia ubiegłego roku w związku z zagrożeniem związanym z pandemią koronawirusa oraz środkami zaradczymi wprowadzanymi przez instytucje, organizacje i firmy zmierzającymi do ograniczenia rozprzestrzeniania się pandemii. Wprowadzenie usługi było możliwe dzięki przepisom ograniczonym czasowo do 30 września 2020 r.
Z uwagi na duże zainteresowanie klientów, którzy w eSkrzynce dostrzegli też nowoczesne narzędzie pozwalające zaoszczędzić czas, eSkrzynka została przywrócona ponownie od 30 grudnia 2020 r. do 30 września 2021 r. Na życzenie klienta Spółka przetwarza nadchodzącą do niego przesyłkę poleconą w formę dokumentu elektronicznego i udostępnia ją w eSkrzynce użytkownika założonej przy użyciu bezpiecznego profilu zaufanego. Klienci w ramach usługi mogą zgłosić trzy różne adresy korespondencyjne.
komentarze (0)